مربی تیم ملی ووشوی جوانان: تورنمنت آذربایجان ملاک نهایی انتخاب ووشوکاران جوان است

مربی تیم ملی ووشوی جوانان ساندا گفت: ملاک اصلی انتخاب اوزان ساندای جوانان برای حضور در ششمین دوره رقابتهای جوانان آسیا در شانگهای چین، تعیین سطح آمادگی ووشوکاران در تورنمنت اوراسیا است که 10 لغایت 15 تیرماه در جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، "علی اصغر شعبانی"در این باره اظهار داشت: با پایان انتخابی مرحله اول 17 ساندا کار جوان را با توجه به آمادگی آنها برای حضور در اردوها انتخاب کردیم و در نظر داریم در دومین و سومین دوره رقابتهای انتخابی درون اردویی، نفرات آماده را انتخاب و به عنوان نفرات نهایی در اردوی آمادگی بگنجانیم، ضمن اینکه ملاک اصلی ما  برای انتخاب نفرات برای حضور در رقابتهای جوانان آسیا سطح آمادگی ووشوکاران در تورنمنت اوراسیا در جمهوری آذربایجان است.
وی در این باره افزود: در مجموع در رقابتهای اوراسیا تنها 5 وزن را برای حضور در مسابقات شانگهای چین به تیم ملی معرفی خواهیم کرد پس با این شرایط سطح آمادگی ووشوکاران تعیین کننده انتخاب اوزان در مسابقات جوانان آسیا است.

مربی تیم ملی ووشو جوانان تصریح کرد: طبق برنامه در نظر داریم از نفرات شاخص ووشو کشورمان دعوت کنیم تا به عنوان حریف تمرینی چند مرحله بازی تدارکاتی درون اردویی را با ووشوکاران جوان کشورمان جهت حضور در رقابتهای ششمین دوره جوانان آسیا در شانگهای چین داشته باشند تا با این برنامه بتوانیم سطح آمادگی آنها را از نظر تکنیکی و تاکتیکی بالاتر ببریم.

شعبانی در خصوص رقابتهای آسیایی جوانان در شانگهای چین تاکید کرد: رقابتهای شانگهای چین بسیار سنگین است چرا که کشورهای شرق آسیا با بهترین نفرات خود در این پیکارها به میدان می روند که حریف اصلی ما کشورهای چین، کره و ویتنام هستند، ضمن اینکه کشورهای نظیر فیلیپین، چین تایپه و... از تک ستارهای خود در این پیکارها بهره می برند.

وی در خصوص برگزاری اولین دوره رقابتهای لیگ در رده سنی جوانان اظهار داشت: تا چند سال پیش ووشو تنها در رده سنی بزرگسالان رقابتهای لیگ را برگزار می کرد که استارت اولین دوره این مسابقات در رده سنی جوانان یک پشتوانه سازی محکمی برای رده بزرگسالان در آینده است، چرا که جوانان  ووشوکار ما با کسب مدال در رقابتهای برون مرزی نشان دادند که شایستگی حضور در مسابقات بین المللی را دارند.

مربی تیم ملی ووشوی جوانان ساندا در خصوص فینال رقابتهای لیگ بزرگسالان آقایان گفت: با برگزاری رقابتهای لیگ بزرگسالان شاهد تبادل فنی و تکنیکی بین تیمهای مختلف بودیم و قطعا برگزاری این رقابتها روند رو به رشد ووشو را بالاتر خواهد برد. 

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.