نشست سرمربی تیم ملی امید با افشارزاده؛منصوریان:نتیجه گیری برابر عراق زمینه صعودمان را به المپیک لندن فراهم می کند

نشست سرمربی تیم ملی امید با افشارزاده؛منصوریان:نتیجه گیری برابر عراق زمینه صعودمان را به المپیک لندن فراهم می کند
علیرضا منصوریان عصر روز گذشته طی نشستی با دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان به تشریح برنامه های خود در تیم ملی امید پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، علی رضا منصوریان بازیکن باسابقه تیم ملی کشورمان که به تازگی با نظر فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بعنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شده عصر روز گذشته با حضور در محل کمیته ملی المپیک با بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست  افشارزاده ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای منصوریان اظهار داشت:منصوریان از چهره های نامی و با اخلاق فوتبال کشورمان است که همیشه به بازی جوانمردانه و دوری از حواشی تاکید داشته است. همین موضوع در کنار تجربه سالها حضور در تیمهای باشگاهی و ملی کشورمان از او مردی با تجربه و بزرگ ساخته تا امروز بتواند هدایت تیم ملی المپیک کشورمان را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد:کمیته ملی المپیک از این انتخاب استقبال کرده و حمایت همه جانبه خود از این مربی جوان را اعلام می دارد. منصوریان با داشتن کارنامه ای موفق و همچنین فاکتورهایی مانند جوانی و اخلاق پسندیده براحتی می تواند ارتباط مناسبی را با اردونشینان و بازیکنان تیم ملی برقرار کند و زمینه موفقیت تیم امید را در میادین پیش رو فراهم سازد.

دبیر کل کمیته میل المپیک کشورمان در پایان گفت: هماهنگونه که طی این چند سال بارها تکرار کرده ام اعلام می کنم که منصوریان برای رسیدن به موفقیت باید تیم و کادری کامل و مجرب استفاده کند. ما و فدراسیون فوتبال از انتخاب او برای جذب یک تیم قوی که فیزیوتراپ، ماساژور،بدنساز، مربی تمرین دهنده ..... است حمایت می کنیم و مطمئن باشید که منصوریان میتواند با هماهنگی مجموعه فدراسیون، کمیته المپیک و همچنین مربیان تیمهای پایه و بزرگسالان آینده این تیم را برای بازیهای المپیک و آسیایی پیش رو تضمین کند.

علیرضا منصوریان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حمایت افشارزاده و مجموعه کمیته ملی المپیک اظهار داشت: خودم بهتر از هر فردی می دانم که چه مسئو لیت سنگینی را قبول کرده ام اما اعتقاد دارم اگر هماهنگی و حمایت فدراسیون و کمیته را داشته باشم می توانم از این امتحان بزرگ سربلند بیرون بیایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی همین چند روزی که حکم سرمربیگیری من به امضا رسیده بازتاب های مثبتی را شاهد بوده ام که امیدوارم این فضا در آینده نیز حاکم باشد. شک ندارم که در این راه سخت به حمایت پیشکسوتان، قهرمانان و بخصوص رسانه ها نیاز دارم و تقاضای من از تمامی آنها این است که همچون سالیان قبل و دورانی که بعنوان ورزشکار در خدمت کشورم بودم حمایتم کنند.

منصوریان با اشاره به برنامه بلند مدت خود برای تیم ملی امید اظهار داشت: طبق هماهنگی های بعمل آمده با سرمربی تیم ملی بزرگسالان برنامه ای سه ساله را برای حضور تیم ملی امید در بازیهای المپیک و آسیایی اینچئون تنظیم کرده ایم که بزودی ارائه خواهد شد.
وی در پایان گفت: بازی عراق مهمترین دیدار پیش رویمان است که نتیجه گیری در آن زمینه صعودمان به المپیک لندن را فراهم می سازد. امیدوارم در این میدان سخت و مهم به نتیجه مورد دلخواه دست یابیم و به آرزوی چندین ساله مردم ایران را برآورده سازیم.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.