صبح دوشنبه و سه شنبه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ؛ رزمی کاران اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی تایلند مورد تست آمادگی جسمانی قرارمی گیرند

ملی پوشان اعزامی به اولین دوره مسابقات آسیایی ورزش های رزمی صبح روز دوشنبه و سه شنبه 8 و 9 تیرماه با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی می دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپبک و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک؛ بر اساس سیاست های جدید کمیته ملی المپیک مبنی بر انجام آزمون های سنجش از کلیه تیم ها قبل از اعزام به مسابقات،  10 نفر از آقایان و 10 از بانوان ملی پوش رشته های رزمی با حضور در مرکز سنجش زیر نظر کارشناسان مورد سنجش قرار می گیرند .
تست های آمادگی جسمانی رشته های رزمی شامل سرعت، قدرت، چابکی و انعطاف پذیری از جمله آزمونهایی است که از این ملی پوشان بعمل خواهد ‌آمد.
لازم به ذکر است رزمی کاران در طی دو نوبت دوشنبه (بانوان) و سه شنبه( آقایان) در این مرکز حضور خواهند یافت.
شایان ذکر است ملی پوشان ورزش های رزمی ( جوجیستو ، موی تای و کیک بوکسینگ) اردوهای آمادگی خود را تا قبل از اعزام به این دوره از رقابت ها در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برپا نمودند و از خدمات مراکز سنجش، پزشکی و روانشناسی ورزشی جهت حضور قدرتمند در این دوره  از رقابتها استفاده می کنند.
گفتنی است این ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی که از تاریخ 10 الی 18 مردادماه در رشته های کاراته، تکواندو، ووشو، کیک بوکسینگ، موی تای، جوجیتسو، کوراش و جودو در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود آماده می کنند.

 

۷ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.