بیستمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان -کره؛ذوالقدر: اروپایی ها در میزبانی عملکرد بهتری دارند

کیفیت مسابقات در بیستمین دوره پیکارهای جهانی کره جنوبی بسیار بالاست به نحوی که هیچ تکواندوکاری را نمی توان دستکم گرفت .

به گزارش روابط عممی کمیته ملی المپیک ؛غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو و مدیر تیمهای ملی ضمن بیان مطلب فوق  تاکید کرد : واقعیت این است که یاسین اکبر نتاج دراردوها تمرینات را بسیار خوب پشت سر گذاشته و انگیزه بالایی داشت اما متاسفانه نتوانست به خوبی مسابقات را اداره کند و معتقد هستم که برای مبارزه برنامه خاصی نداشت .

وی ادامه داد : با توجه به تمریناتی که یاسین اکبر نتاج انجام داده بود و انتظار زیادی از او داشتیم که بر آورده نشد ولی تازه مسابقات شروع شده و امیدوارم که در روزهای بعدی بتوانیم مدالهای ارزشمندی را تصاحب کنیم .

ذوالقدری ادامه داد : در روز دوم پیکارها فرزاد عبدالهی به همراه پریسا فرشیدی وسمانه شش پری بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت و کادر مربیان حساب ویژه ای را روی این تکواندوکاران باز کرده اند اما آنچه مسلم است این است که در مسابقات جهانی هیچ حریفی را نمی توان دستکم گرفت .

وی تاکید کرد : با توجه به اینکه در آینده ای نزدیک انتخابی سهمیه المپیک در باکو را پیش رو داریم و بعد از آن هم رقابتهای المپیک برگزار می شود تمامی تکواندوکاران در تلاش هستند که شایستگی خود را به مربیان خود اثبات کنند تا از این طریق به مسابقات سهمیه راه پیدا کنند چون طبق قانون فدراسیون جهانی همه کشورها تنها با 2 تکواندوکار می توانند شرکت داشته باشند پس طبیعی است که این مسابقات از لحاظ کیفیت و کمیت در بالاترین سطح برگزار شود .

وی در پایان افزود : کره ای ها خود را مهد تکواندو جهان می دانند برای همین سعی دارند که پیکارهای جهانی را به بهترین شکل برگزار کنند ولی به نظر می رسد که دراین خصوص کشورهای اروپایی به مراتب بهتر عمل کرده اند .

 

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۹:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.