مدیرتیم های ملی شنا:شنا در آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد

مدیرتیم های ملی شنا:شنا در آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد
در حال حاضر اردوی تیم ملی شنا در ارتفاعات سطح دریا را به میزبانی شهر کرد برگزاری کرده تا بتوانیم از امکانات داخلی هم ضمن صرفه جویی در هزینه ها به بهرترین نحو استفاده ببریم.


غلامحسین کریمی ،مدیر تیمهای ملی شنا ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیگ گفت:برای حضور در اردوی ارتفاع سطح دریای تیم ملی شنا 13 نفر دعوت شدند و در کل تمرینات بچه های زیر نظر کادر فنی و مربی اوکراینی ادامه داشته و این انگیزه ای که در بین فدراسیون و ملی پوشان دیده می شود نوید آینده خوبی را برای این رشته می دهد.

وی ادامه داد:مرداد ماه امسال مسابقات جهانی شانگهای و مهره ماه رقابتهای آسیایی اندونزی را در پیش داریم که ملی پوشان از انگیزه زیادی برای حضور قدرتمندانه در این رقابتها و ارتقا رکورد داخلی و موفقیت در عرصه بین المللی برخوردار هستند.

کریمی در پاسخ به این سئوال که آیا برای پشتوانه سازی تیم ملی شنا اقداماتی هم صورت گرفته است می گوید:اقدامات خوبی برای پشتوانه سازی انجام شده و در نظر داریم بعد از امتحانات درسی یعنی از اوایل تیرماه با دعوت از 75 شناگردر کلیه رده های سنی تمرینات آنها را در مجموعه ورزشی آزادی از سر گیریم که این امر خود تاثیر بسزایی در آماده سازی نفرات جوان برای تیم ملی بزرگسالان دارد.

کریمی در خاتمه تصریح کرد:قطعا شناگران کشورمان می توانند در ابتدای امر ضمن جابجایی رکوردهای داخلی خود گام ،در عرصه بین المللی گذاشته و برای کشورمان درمیدان برون مرزی افتخار آفرینی هم کنند.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.