7 مربی قایقرانی جهت شرکت در دوره مربیگری عازم مجارستان می شوند

7 مربی قایقرانی جهت شرکت در دوره مربیگری عازم مجارستان می شوند
با تصویب هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی7 نفر از مربیان آبهای آرام کشورمان در دوره مربیگری بین المللی ICF در دانشگاه ورزش بوداپست مجارستان شرکت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، با پیشنهاد دانشگاه ورزش بوداپست مجارستان و موافقت فدراسیون جهانی قایقرانی اولین دوره کلاس مربیگری سطح 3 سازماندهی شده و مطابق استانداردهای ICF دربوداپست مجارستان برگزار میشود. این دوره طی 5 ماه به صورت عملی و آنلاین برگزار می شود. شرکت کنندگان در این کلاس دوره عملی یک ماهه را در دانشگاه ورزش بوداپست مجارستان طی می کنند و 4 ماه باقیمانده را به صورت انفرادی و آنلاین توسط نرم افزارهای معرفی شده از سوی ICF در کشورهای خود ادامه خواهند داد. مدرس این کلاس گرگیلی کیس استاد دانشگاه ورزش بوداپست است.

پس از سفر سال گذشته جابا سانتو رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی به کشورمان و در پی مذاکره با ایشان با تصویب هیات رئیسه فدراسیون 7 نفر از مربیانی که تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته و شرایط حضور برای شرکت در این دوره را دارند را به این کلاس اعزام کنند.

آرزو پاسلار، سونیا نوری زاد، رعنا بهلولی، عرفان کرمی، الیاس اقلیمی، محمد مرتضوی، علی جمشیدی مربیان حاضر در این دوره خواهند بود.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.