جهت تعیین میزبان بازی های المپیک زمستانی در سال 2018 ؛پیونگ چانگ کره جنوبی برای روز تصمیم گیری آماده است

جهت تعیین میزبان بازی های المپیک زمستانی در سال 2018 ؛پیونگ چانگ کره جنوبی برای روز تصمیم گیری آماده است
شهر پیونگ چانگ کره جنوبی جهت تعیین میزبان بازی های المپیک زمستانی در سال 2018 در تاریخ 15 تیرماه (6 جولای) روز تصمیم گیری در دوربان آفریقای جنوبی آماده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ شهر پیونگ چانگ کره جنوبی برای سومین و آخرین بار جهت کسب میزبانی بازی های المپیک زمستانی در سال 2018 در تاریخ 15 تیرماه (6 جولای) روز تصمیم گیری در دوربان آفریقای جنوبی آماده است.  
بر اساس این گزارش؛ در تاریخ مذکور، شهر میزبان بازی های المپیک زمستانی در سال 2018 مشخص و قرادادی فی مابین آن شهر و کمیته بین المللی المپیک منعقد خواهد شد.

گفتنی است؛ پس از سخنان آغازین ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک در مراسم افتتاحیه صد و بیست و سومین نشست این کمیته در دوربان آفریقای جنوبی، مونیخ آلمان و سپس آنسی فرانسه و در آخر پیونگ چانگ کره گزارش های خود را ارائه و کنفرانس های مطبوعاتی خود را برگزار خواهند کرد.کمیسیون ارزشیابی کمیته بین المللی المپیک نیز گزارشات خود را از بازدید های به عمل رسانده از شهرهای داوطلب را در اختیار اعضای کمیته بین المللی المپیک قرار خواهد داد.

شایان ذکر است؛ رای گیری نهایی برای انتخاب شهر میزبان راس ساعت 3:35  انجام و و ساعت 5 بعد از ظهر نیز نام شهر میزبان اعلام خواهد شد. داوطلبی شهر پیونگ چانگ کره جنوبی در سال 2010 و 2014 برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی توسط ونکوور و سوچی از دست رفت.

  




۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.