دبیر فدراسیون تکواندو : برای کاپ قهرمانی خیز برداشته ایم

بچه های تیم ملی در اردو های آمادگی تمرینات سخت و دشواری را پشت سر گذاشته اند و باید در مسابقات جهانی کره جنوبی بهترین نتیجه را بدست بیاورند .

غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو و همچنین مدیر تیمهای ملی ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون تاکید کرد : برای اینکه ملی پوشان بتوانند در مسابقات جهانی افتخار آفرینی های گذشته را تکرار کنند در اردوها زیر نظر کادر مربیان تمرینات سخت وطاقت فرسایی را انجام دادند که این موضوع تنها به خاطر داشتن انگیزه بالا بوده چون همگی مصمم هستند تا در کشور مهد تکواندو عنوان قهرمانی جهان را تصاحب کنند که این هدف اصلاً  به سادگی بدست نمی آید . 

ذوالقدر که روز جمعه به ملی پوشان در کره جنوبی می پیوندد اضافه کرد : تیم ملی تکواندو برای تصاحب کاپ قهرمانی نیز برداشته است و اطمینان دارم که اگر حادثه و اتفاق خاصی رخ ندهد بهترین نتیجه کسب می شود که البته معتقد هستم که استحقاق این مهم را در اختیار داریم .

وی ادامه داد : البته در مسابقات قبلی از جمله آلمان و اسپانیا نیز موقعیت کسب جایگاه قهرمانی جهان را داشتیم ولی به نوعی به صورت ناجوانمردانه از این مهم فاصله گرفتیم ولی تمام سعی خود را انجام می دهیم که بهترین مدالها را در این دوره بگیریم .

ذوالقدر در پایان گفت : بدون شک کره جنوبی از موقعیت میزبانی خود نهایت استفاده را خواهد برد ولی با توجه به میزان آمادگی ملی پوشان و انگیزه بالایی که دارند می توانیم کاپ قهرمانی را بدست بیاوریم و البته من نیز سعی می کنم به عنوان مدیر فنی تیمهای ملی تمام تجربیاتی که در گذشته کسب کرده ام را در اختیار بازیکنان و کادر مربیان قرار دهم . 
۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.