دیدار مسئولین فدراسیون و سرمربی ایتالیایی تیم ملی جودو با بهرام افشارزاده

دیدار مسئولین فدراسیون و سرمربی ایتالیایی تیم ملی جودو با بهرام افشارزاده
صبح روز پنجشنبه مسئولین فدراسیون جودو به همراه سرمربی ایتالیایی تیم ملی با حضور در کمیته ملی المپیک با بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار که با حضورعلیرضا امینی رئیس فدراسیون جودو،علمی دبیر ، حاج یوسف زاده مدیر تیم های ملی و "جیرولامو جیوویناز" سرمربی جدید تیم ملی جودو بزگسالان برگزارشد بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته در ابتدای صحبتهای خود اظهار داشت:رشته جودو در گذشته و حال جزو رشته های مدال آور ما بوده و به عنوان یک رشته المپیکی و باقدمت ،همیشه از حمایتهای کمیته ملی المپیک برخوردار بوده است و به نوع خود هر آنچه در توان داشته باشیم برای رشد وارتقا این رشته در عرصه داخلی و خارجی انجام داده واین اطمینان خاطر را به مسئولین فدراسیون می دهیم که کمیته را همیشه حامی  خود بدانند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد:امیدوارم حضوراین مربی ایتالیایی که از سوابق قهرمانی خوبی هم در عرصه المپیک برخودار است برای تیم ملی جودو ثمر بخش بوده وبه رشد و اعتلای جودوی ما درآینده وبخصوص کسب سهمیه المپیک و مدال در عرصه جهانی و قاره ای کمک بسزایی کند.

سپس علیرضا امینی طی توضیحاتی به ارائه وضعیت فعلی تیم ملی جودو پرداخته و ابراز امیدواری کرد تا در نخستین گام تیم ملی جودو کشورمان بتواند از دانسته ها و داشته های این مربی استفاده کرد و انتظارات  مسئولین ورزش کشور و جامعه جودو را در عرصه آسیایی و جهانی برآورده کند.

جیرولامو  ایتالیایی دارنده دو مدال نقره و برنز المپیکی قصد دارد تا در صورت توافقات لازم هدایت تیم ملی بزرگسالان کشورمان را در دست گیرد.
۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.