سرمربی نیوزلندی تیم ملی راگبی؛ایران و تایوان رشد خوبی در راگبی داشته اند

سرمربی نیوزلندی تیم ملی راگبی؛ایران و تایوان رشد خوبی در راگبی داشته اند
کشورهای ایران و تایوان در آسیا در رشته راگبی رشد خوبی داشته اند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛'وین ماسترز' در حاشیه اردوی تیم ملی راگبی ایران ضمن بیان این مطلب افزود: مدت یک سال است که به عنوان سرمربی در ایران فعالیت دارم و خوشبختانه در این مدت، بازیکنان تیم ملی رشد خوبی داشته اند.

وی در مورد جایگاه ایران در راگبی آسیا اظهار داشت: البته پس از برگزاری رقابتهای آسیایی، مکان ایران در این قاره کهن مشخص می شود و هدف ما این است که جزء کشورهای درجه اول این رشته در آسیا باشیم.

سرمربی نیوزلندی تیم ملی راگبی بزرگسالان ایران ادامه داد: من تیمهای آسیایی را به خوبی می شناسم چون مقابل اکثر تیمها بازی کرده ام و همچنین مربیگری چند تیم را نیز به عهده داشته ام.

وی بیان داشت: در بین تیمهای آسیایی، تیم ملی ژاپن از قدرت زیادی برخوردار است و حتی رتبه دوازدهم جهان را در اختیار دارد.

ماسترز در مورد اردوی تیم ملی راگبی ایران گفت: پس از اینکه دو اردوی آمادگی در تهران برگزار کردیم، اردوی گیلان نیز بسیار خوب است چون احتیاج داشتیم که یک اردو نیز خارج از پایتخت برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی راگبی ایران افزود: خوشبختانه برای برپایی این اردو، هیات انجمنهای وررشی گیلان کمک زیادی به ما کرد و امکانات خوبی را نیز در اختیار تیم قرار داد.

مرحله نهایی اردوی آمادگی تیم ملی راگبی بزرگسالان ایران از روز 27 فروردین ماه در زیبا کنار آغاز شده و تا روز دهم اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

تیم ملی راگبی ایران که خود را برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا ( سید دو آسیا ) در تایلند آماده می کند روز شنبه دهم اردیبهشت ماه جاری راهی بانکوک محل برگزاری این مسابقات خواهد شد.
۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.