راکت به دستان ایرانی در راه لوکزامبورگ

راکت به دستان ایرانی در راه لوکزامبورگ
تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برای حضور در مسابقات اوپن لوکزامبورگ فردا عازم این کشور می شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ملی پوشان کشورمان که هم اکنون در اردوی آمادگی در اشلاگر اتریش هستند فردا این کشور را به مقصد لوکزامبورگ ترک می کنند تا در ششمین دوره مسابقات اوپن قهرمانی لوکزامبورگ شرکت کنند.

محمد رضا اخلاق پسند، افشین نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان، میدیا لطف اله نسبی، واحد مالمیری، پوریا عمرانی و محمد امین حنطه به همراه دیمیتری لونکو و نادر شیخی به عنوان مربی در این رقابت ها حضور خواهند داشت. این نفرات پس از شرکت در این مسابقات به اتریش بازمی گردند تا شش روز به تمرینات خود ادامه دهند و برای مسابقات جهانی هلند آمادگی لازم را کسب کنند. تیم ملی تنیس روی میز 17 اردیبهشت به هلند اعزام می شود تا در مسابقات جهانی این رشته شرکت کند.

سخنگوی فدراسیون در خصوص این رقابت ها گفت: با توجه به اینکه مسابقات در اروپا برگزار می شود و از نظر زمانی نزدیک به مسابقات جهانی هلند است پیش بینی می شود تمام قدرت های برتر جهان به منظور حفظ آمادگی و ارتقای رنکینگ بازیکنانشان در این پروتور شرکت کنند و ما امیدواریم ملی پوشان کشورمان با آمادگی کاملی که کسب کرده اند در این مسابقات به خوب ظاهر شوند.
لازم به ذکر است مسابقات اوپن لوکزامبورگ 7 الی 10 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.