سرمربی چینی تیم ملی ووشو بانوان: ساندای ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است

سرمربی تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان در بخش ساندا گفت: با توجه به شناختی که از بانوان ووشوکار ایران دارم کسب مدال های رنگارنگ توسط سانداکاران در رقابتهای برون مرزی دور از دسترس نیست.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ "پانگ یان" در این باره اظهار داشت:  بعد از 2 سال تجربه سرمربیگری در بخش بانوان  ساندای ایران به این نتیجه رسیده ام که زنان ووشوکار ایران از پتانسیل بالایی در این رشته برخوردارند و با این شرایط خوشحالم که برای سومین سال پی در پی هدایت این تیم را عهده دار شده ام.

وی در ادامه تصریح کرد: در رقابتهای انتخابی که 3 اردیبهشت ماه در آکادمی ووشو برگزار شد توانستم از نزدیک سطح توانایی ووشوکاران جوان را ارزیابی کنم هر چند که در این دوره چهره های جدیدی وارد اردوها شدند و باید از نظر کیفی بیشتر با آنها تمرین کرد.

"پانگ یان" تاکید کرد: کسب نتایج قابل قبول در رقابتهای آسیایی گوانگجو نشان داد که بانوان ووشوکار ایران شایستگی کسب مدال های زرین را در رقابتهای بین المللی دارند و این باعث شد تا دوباره هدایت این تیم را عهده دار شوم و قطعا با این شرایط به نتایج قابل قبولی دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم ملی ساندا بزرگسالان و جوانان در خصوص برنامه های خود برای آمادگی تیم ملی جوانان اظهار داشت: در یک ماه اول برنامه های من به طور فشرده بر روی حرکات سخت پایه ای است و از ماه دوم تمرینات خود را با حرکات تکنیکی آغاز می کنیم تا ملی پوشان را در حین اجرای حرکات محک بزنیم.

وی با ابراز خرسندی از روند رو به رشد ووشوی ایران در رقابتهای آسیایی و جهانی تاکید کرد: ووشو ایران به حدی رشد کرده که اکثر کشورهای آسیای شرقی آن را به عنوان یک حریف سرسخت و جدی در رقابتهای برون مرزی می بینید و با این روال من به آینده درخشان ووشوی ایران امیدوام.
۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.