مربی تیم ملی کشتی فرنگی : نتایج تست‌های فرنگی‌کاران بسیار خوب بود

فرهاد اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه نتایج تست‌های فرنگی‌کاران بزرگسال که چند روز گذشته در آکادمی ملی المپیک به عمل آمد بسیار خوب و راضی کننده بوده است گفت: براساس این نتایج ما برنامه‌های تمرینی خود را اندکی تغییر دادیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: چند روز پیش مسئولین آکادمی ملی المپیک نتایج این تست‌ها را در اختیار ما قرار دادند که براساس آن نشان داده شد که فرنگی‌کاران خوشبختانه در وضعیت خوبی به سر می‌برند ما حتی برخی از تمرینات خود را براساس این نتایج اندکی تغییر دادیم تا از تمرینات نهایت استفاده را ببریم به هرحال تا مسابقات قهرمانی آسیا فرصت زیادی باقی نمانده است و باید از حداقل زمان حداکثر استفاده را ببریم.


وی افزود: روز گذشته 14 فرنگی‌کار که اسامی آن‌ها را برای مسابقات قهرمانی آسیا به فدراسیون اعلام کرده‌ایم 3 جلسه تمرینات فشرده را برگزار کردند و به همین خاطر در نوبت صبح امروز استراحت خواهیم داشت تا برای تمرینات سنگین نوبت عصر آماده شوند.


اسماعیل‌نژاد در پایان با بیان اینکه در فرصت باقی‌مانده تا پایان این مرحله از اردو روی کارهای استقامتی نیز متمرکز خواهیم شد گفت: کسانی که درصد چربی بالاتری داشتند در تمرینات چند روز آینده بیشتر روی این تمرینات استقامتی متمرکز می‌شوند. به هرحال شرایطی که در آن حضور داریم از دید ما راضی‌کننده و خوب است.

 

۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.