نخستین روی بازیهای آسیایی نوجوانان-2009سنگاپور؛سرپرست تیم ملی نوجوانان:می توانستیم گلهای بیشتری به سنگاپور بزنیم

نخستین روی بازیهای آسیایی نوجوانان-2009سنگاپور؛سرپرست تیم ملی نوجوانان:می توانستیم گلهای بیشتری به سنگاپور بزنیم
نقی تقی زاده گفت: گرچه همیشه بازی کردن با تیم میزبان برای تیمهای میهمان سخت است اما اعتقاد دارم ملی پوشان ما مقابل این تیم خوب ظاهر شدند.

نقی تقی زاده سرپرست تیم ملی نوجوانان کشورمان پس از پیروزی مقابل سنگاپور میزبان اولین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان اظهار داشت: تیم ایران در اولین دیدار مرحله دوم مقابل تیم میزبان قرار گرفت که به نوعی سخت ترین دیدار این دور نیز بشمار می رفت که خوشبختانه فوتبالیست های نوجوان کشورمان مقابل این تیم خوب ظاهر شدند و توانستند 3 امتیاز ارزشمند را بدست آورند.
وی در ادامه افزود: همیشه بازی کردن با تیم میزبان برای تیم های میهمان سخت است اما انصافا ملی پوشان کشورمان از این امتحان موفق بیرون آمدند.
وی با تاکید بر این نکته که می توانستیم گلهای بیشتری را به تیم سنگاپور بزنیم اظهار داشت: موقعیت های خوبی نصیب تیم ملی کشورمان شد که متاسفانه به دلیل جو ورزشگاه و شلوغی هایی که بوجود آمد براحتی از دست دادیم و همین موضوع باعث شد تا این دیداری که می توانست با گلهای بیشتری به اتمام برسد 2 بر 1 پایان یابد.
وی در پایان گفت: در این مرحله از مسابقات که بصورت دوره ای برگزار می شود باید فردا با تیم چین و چهارشنبه با تیم تایلند روبرو شویم تا در نهایت تکلیف دو تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود. امیدواریم فوتبالیست های کشورمان در ادامه راه و دیدارهای بعدی نیز حضوری موفق داشته باشند تا بتوانیم بعنوان تیم سرگروه به دور بعد صعود نماییم.


۶ تیر ۱۳۸۸ ۱۷:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.