کیومرث هاشمی خبر داد؛تشکیل فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی با هدف تقویت پایه‌های فوتبال کشور

کیومرث هاشمی خبر داد؛تشکیل فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی با هدف تقویت پایه‌های فوتبال کشور
کیومرث هاشمی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور ورزش و سلامت در مراسم ورود تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی به ایران اعلام کرد که به زودی فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی تشکیل می‌شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیومرث هاشمی درباره نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران اظهار کرد: این پیروزی را به جامعه ورزش کشور تبریک می‌گویم. خوشحالم که توانستند نایب قهرمان جهان بشوند و دل مردم را شاد کنند.

وی افزود: این پیروزی نتیجه زحمت یک سال گذشته و حاصل شرکت در شش اردو داخل کشور و نود روز اردوهای خارج از کشور است که تیم اعزام شد و در نهایت توانستند عنوان نایب قهرمانی را کسب کنند.

هاشمی افزود: فوتبال دانش‌آموزی پتانسیل خوبی دارد و اگر به این استعدادها توجه شود و شناسایی بشوند می‌تواند به رشد فوتبال کشورمان کمک کند.
وی با اعلام خبر تشکیل فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی بیان کرد: با توجه به این حرکتی که انجام و تیم ما نایب قهرمان شده، به زودی برای تقویت بنیان فوتبال کشور فدراسیون فوتبال دانش‌آموزی ایجاد می‌شود. جزئیات آن نیز در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: این فدراسیون در بدنه دانش‌آموزی فعالیت می‌کند و 12 میلیون دانش‌آموز عضو آن هستند. در رده‌های سنی 12ـ10، 14ـ 12، 16ـ14 و 18 ـ 16 فعالیت‌های گسترده‌ای خواهیم داشت. طوری که در هر رده 10 تیم دانش‌آموزی داشته باشیم که این مجموعه می‌تواند باعث تقویت فوتبال ملی ما شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دویست و پنجاه معلم ورزش داریم که دارای کارت مربیگری فوتبال هستند. حدود پانصد نفر نیز از جمله حسن کامرانی فر عضو این فدراسیون هستند.

کیومرث هاشمی افزود: در کنار این موضوع راه‌اندازی لیگ فوتسال را در نظر داریم که مسئولیتش با حسین شمس است. این کار می‌تواند به فوتسال ما کمک و آینده آن را تضمین کند.
۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ۱۴:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.