دنیامالی:فرصت زیادی برای رفتن به المپیک لندن نداریم

دومین جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی در سال 90 روز گذشته 30 فروردین ماه با بررسی 4 موضوع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  در دویست و سی امین جلسه هیات رئیسه فدراسیون، انتخاب هیات های برتر استانی بر اساس شاخصهای سازمان بررسی و ارائه برنامه ماهانه مربیان و تفاهم نامه ورزشکاران نیز تصویب شد. ضمن اینکه گزارش عملکرد کمیته بادبانی در سال 89 نیز ارائه شد و مقرر گردید دیگر کمیته ها در هفته های آتی گزارش عملکرد خود را در سال گذشته ارائه دهند.

احمد دنیامالی در این جلسه خطاب به رؤسای هیات ها گفت: دیگر باید بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو را فراموش کنیم. ما امسال مسابقات مهم و حساسی پیش رو داریم و باید تمام تمرکز خود را بر روی موفقیت در آنها بگذاریم.

وی ادامه داد: کمتر از 2 سال دیگر به مسابقات المپیک لندن باقی مانده و ما فرصت زیادی نداریم باید از هم اکنون قایقرانانمان را در المپیک ببینیم و المپیکی برایشان برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم موفقیت های بیشتری نسبت به گذشته به دست آوریم.

دنیامالی بیان کرد: برای رسیدن به این مهم نیز باید مانند گذشته برنامه ها منظم و با هدف باشند. به همین خاطر مربیان باید برنامه های خود را به صورت ماهانه ارائه دهند تا با بررسی آنها در جهت بهتر انجام شدنشان تلاش کنیم و رؤسای کمیته ها موظفند برنامه های مربیان را به صورت ماهانه از مربیان تیمهای ملی اخذ نموده و با گزارش تحلیلی به هیات رئیسه ارائه دهند. به همین خاطر از ابتدای سال تا زمان مسابقات المپیک یکی از موضوعات همیشگی جلسات هفتگی هیات رئیسه بررسی برنامه های مربیان می باشد.


گفتنی است در حال حاضر 30 هیات قایقرانی در سراسر کشور فعال می باشند.

۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.