طلا و نقره و برنز حاصل کار ملی پوشان جوان ایران در روز نخست رقابت های جهانی آیواز

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ملی پوشان جوان ایران در روز نخست رقابت های جهانی آیواز 2011 موفق به کسب 6طلا و چهار نقره و یک برنز شدند.


در چارچوب این رقابت ها و رشته دوومیدانی احسان اباظهری در کلاس اف 57  پرتاب دیسک صاحب مدال طلا ، ورزشکار غیور فلسطینی به مقام دوم و انگلیس به مقام سوم دست یافتند.

همچنین مهدی هاشم زاده درکلاس اف 46 پرتاب دیسک گردن آویز طلا را از آن خود نمود و ورزشکاران انگلیس و آلمان به مقام های دوم و سوم رسیدند.

کامران شکری در کلاس اف 42 پرتاب نیزه با پرتاب 73/47 متر ضمن شکستن رکورد مسابقات آسیایی گوانکجو و جهانی نیوزلند با افزایش 29/3 این رکورد را ازآن خود و به مدال طلا دست یافت و ورزشکارانی از هلند و انگلیس به مقام های دوم و سوم رسیدند. افشین بیرانوند در کلاس اف 46 پرتاب دیسک مدال نقره گرفت ورزشکاران انگلیس و امارات نیز مقامهای اول و سوم را از آن خود کردند.

علی اصغر مرزبان در کلاس تی 37 در دو 100 متر به مدال نقره بسنده کرد و کشور های هلند و تایلند به مدال طلا و برنز دست یافتند ، همچنین آقایان حسین مختاری درکلاس اف 46 ،علی الفتلاوی درکلاس اف 37 و هادی کائدی در کلاس اف 34  پرتاب نیزه بترتیب به مقامهای پنجم تا هفتم رسیدند.

ادامه مسابقات دوومیدانی روز سه شنبه در ورزشگاه پلیس دبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در دور نخست مسابقات تنیس روی میز کلاس نشسته مریم گیلانی به مصاف ورزشکاراماراتی رفت و نتیجه را 3 بر صفر ازآن خود نمود ،  مریم علیزاده در رویارویی با حریف اردنی نتیجه را واگذار نمود . دردور بعد مریم گیلانی با ورزشکار اردنی و مریم علیزاده با ورزشکار عراقی به رقابت پرداخته و هر دو نفر با نتیجه 3 بر 2 از حریفان خود پیشی گرفتند . ادامه مسابقات کلاس نشسته روز سه شنبه برگزار خواهد شد . در کلاس ایستاده نیز مریم ترابی و آیدا فاضل نیا با حریف اماراتی به رقابت پرداخته ونتیجه را 3 بر صفر ازآن خود نمودند و در بازی پایانی این کلاس مریم گیلانی با آیدا فاضل نیا روبرو و نتیجه را 3 بر صفر از آن خود کرده و نهایتا در کلاس ایستاده مریم ترابی با مدال طلا و آیدا فاضل نیا با مدال نقره به کار خود پایان دادند.

در رشته وزنه برداری حسن حصارفولادی دردسته 52 مدال طلا ، سعید نصیری دردسته 60 مدال طلا ، احمد رزم آذر دردسته 56 مدال نقره و سلام خاصه پور دردسته 48 مدال برنز این دور از مسابقات را از آن خود نمودند، ادامه مسابقات وزنه برداری صبح امروز انجام خواهد شد.

شایان ذکر است دردقایق پایانی مسابقات وزنه برداری جناب آقای دکتر فیاض سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات در سالن حاضر شده وضمن دلگرمی به ورزشکاران و مربیان در مراسم اعطای مدال نیز شرکت فرمودند.  

۳۰ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.