گودرزی: آرزویم کسب مدال المپیک است

صادق گودرزی دارنده مدال نقره جهان گفت: برای کسب دوبنده تیم ملی به صورت شبانه‌روزی در خانه کشتی حضور داشته و با برنامه تمرین می‌کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ صادق گودرزی کشتی‌گیر آزادکار وزن 74 کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: به دلیل بیماری و با اجازه کادر فنی و مسئولان فدراسیون کشتی در رقابت‌های جام تختی در کیش به میدان نرفتم.

وی با اشاره به اینکه از هیچ مسابقه‌ای فراری نیست ادامه داد: مربیان تیم ملی تصمیم گرفتند تا نفرات جوان و آینده‌دار راهی جام جهانی شوند و خوشبختانه آن‌ها نیز عملکرد خوبی در داغستان داشتند.

دارنده مدال نقره جوانان جهان تصریح کرد: تمرینات خود را پس از ایام نوروز به صورت جدی در خانه کشتی تهران دنبال می‌کنم و حتی در ایام تعطیلی اردو نیز خانه کشتی را ترک نمی‌کنم.

دارنده مدال برنز جهان تأکید کرد: مسلما با برگزاری مسابقات انتخابی حق به حق‌دار می‌رسد و هرکس می‌خواهد در رقابت‌های جهانی ترکیه صاحب دوبنده تیم ملی شود می‌تواند با شرکت در این مسابقات حقانیت خود را ثابت کند.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگژو در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تصاحب دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جهانی ترکیه سهمیه شرکت در المپیک لندن را کسب کرده و در این میدان بزرگ نیز صاحب مدال شده و به آروزی خود برسم.

۳۰ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.