یوسف کرمی در گفتگو با سایت کمیته:به این نحو برگزاری مسابقات جهانی عادت نداریم

یوسف کرمی در گفتگو با سایت کمیته:به این نحو برگزاری مسابقات جهانی عادت نداریم
کره ای ها با برگزاری سبک جدید برگزاری مسابقات سعی دارند تا مار را از گردونه قهرمانی خارج کنند و به همین دلیل آشنایی چندانی از نوع برگزاری این رقابتها نداریم.



یوسف کرمی، کاپیتان تیم ملی تکواندو و دارنده مدال طلای جهانی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تکواندو کاران ایرانی عادت دارند وقتی در یک روز سرحال هستند حریفان خود را شکست داده و تا فینال بروند ولی اینکه در این مسابقات قرار است بخشی از رقابتهای به روز بعد موکل شود برای خودم هم عجیب و غریب  است و تجربه چندانی در این باره ندارم ولی یاد گرفتم ذهنمد را با این مسائل خراب نکنم و با حداکثر آمادگی به مصاف رقبای خود بروم.

وی در ادامه تصریح کرد:شعر ما تمرین تمرین تمرین است و به همین دلیل با حداکثر آمادگی راهی رقابتهای جهانی می شویم تا طلسم قهرمانی کره ای ها را در این دوره از مسابقات بشکنیم.

کرمی در خصوص اینکه برای رقابتهای کسب سهمیه المپیک چه برنامه ای دارد اظهار داشت:الان به مسابقات جهانی فکر می کنم و تمرکزم  را بهم نمی ریزم به امید خدا وقتی با موفقیت برگشتیم برای رقابتهای کسب سهمیه المپیک لندن هم فکر می کنم.

دارنده مدال برنز المپیک آتن خاطر نشان کرد:کسب مدال در رقابتهای جهانی کره با توجه به نزدیکی مسابقات کسب سهمیه المپیک خیلی سخت است چرا که اکثر تیمها با حداکثر آمادگی راهی این رقابتها می شوند ولی به هر حال قصد داریم بیستمین نوار قهرمانی کره را اینبار در کشورش قطع کنیم چرا که بارهااین کار را ملی پوشان انجام داده اند.
۳۰ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.