اسکندری عضو تیم ملی بدمینتون :هدفم کسب سهمیه المپیک است

اسکندری عضو تیم ملی بدمینتون :هدفم کسب سهمیه المپیک است
سروش اسکندری هدف خود را کسب سهمیه المپیک 2012 لندن عنوان کرد و گفت برای رسیدن به این هدف در سال 90 تمرینات منسجم و شرکت در 12 تا 15 مسابقه بین المللی را در دستور کار دارم.



سروش اسکندری،بدمینتون باز ملی کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : مسابقات بین المللی بدمینتون لی نینگ در تاریخ 10 فروردین ماه در نیوزیلند برگزار شد که متاسفانه بنا به دلایلی من نتوانستم ویزا بگیرم و در آن حضور یابم ولی خود را برای حضور در مسابقات گرند پریکس گلد استرالیا که از 16فروردین ماه در ملبورن آغاز شده بود آماده کردم .

وی افزود :مسابقات استرالیا با حضور  276 بدمینتون باز از سراسر دنیا برگزار شد و از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی قرار داشت بطوری که نفرات پنجم ، ششم و یازدهم رنکینگ جهانی در آن حضور داشتند و حضور در این رقابت ها برای من که در برای نخستین بار بود در چنین مسابقاتی حاضر می شدم تجربه بسیار خوبی بود.

وی در مورد تمریناتش می گوید :  در حال حاضر در زنجان زیر نظر آکادمی بین المللی زنجان در دو نوبت صبح و عصر هفته ای حدود 12 جلسه  تمرین می کنم و سعی دارم آمادگی لازم را جهت حضور در  دو مسابقه بزرگی که به میزبانی روسیه برگزار می گردد کسب نمایم. مسابقه اول رقابتهای جایزه بزرگ (15 هزار دلاری) روسیه خواهد بود که در تاریخ 23 تیر ماه برگزار می گردد و به فاصله یک هفته بعد از آن مسابقات بدمینتون 50 هزار دلاری در همان جا برگزار خواهد شد که هر دو رقابت در بالا رفتن رنکینگ جهانی و کسب سهمیه المپیک تاثیر بسزایی دارد.

اسکندری ادامه داد : فدراسیون برای تیم ملی بعد از مسابقات دهه فجر اردوی خاصی در نظر نگرفته و من در حال حاضر در باشگاه راه و ترابری زنجان زیر نظر مربی اندونزیایی تمرین می کنم.

ملی پوش بدمینتون کشورمان ادامه داد : از آن جا که فدراسیون جهانی بدمینتون جایگاه هر بازیکن را در رده بندی جهانی طبق نتیجه بازی های بین المللی هر بازیکن در طی یک سال اعلام می کند و این رنکینگ مشخص کننده افراد ی هستند که جواز حضور در المپیک 2012 لندن را از آن خود می کنند . مسابقات برای من از 10 اردیبشهت معنای دیگری به خود می گیرد زیرا جایگاهم در این رقابت ها می تواند تائید کننده حضور یا عدم حضورم در المپیک 2012 لندن باشد.

وی تصریح کرد : این مسابقات تعیین کننده از 10 اردیبهشت ماه امسال آغاز  و تا 10 اردیبهشت سال90 ادامه می یابد و  38 نفر برتر این رنکینگ کسانی خواهند بود که سهمیه المپیک را دریافت می کنند . البته از هر کشور فقط 2 نفر می توانند مجوز حضور یابند و چون کشوری مثل چین بیش از 20 نفر در این رده بندی دارد شانس ما نیز برای حضور افزایش می یابد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد : به کسب سهمیه خیلی امیدورام و تمرینات منسجمی را در دستور کارم دارم و قصد دارم طی سال آتی در 12 تا 15 مسابقه شرکت کنم و جایگاهم را در بین 38 نفری که سهمیه المپیک 2012 لندن را از ان خود می کنند تثبیت نمایم.

شایان ذکر است که مبلغ جایزه مسابقات می تواند نشان دهنده اهمیت مسابقات در فدراسیون جهانی باشد یعنی به عبارت دیگر هرچه جایزه بزرگ تر باشد موفقیت در آن در افزایش رنکینگ شرکت کنندگان تاثیر بیشتری خواهد داشت.
۲۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.