تقدیر دبیر کنفدراسیون آسیایی اسنوکر و بیلیارد از داوران مسابقات آسیایی کیش

سید محبوب دبیر کنفدراسیون آسیایی اسنوکر و بیلیارد که در طول برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات آسیایی اسنوکر زیر 21 سال و دهمین دوره مسابقات بیلیارد آسیا در جزیره زیبای کیش حضور داشت، طی پیامی از تمامی داوران حاضر در این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر ویژه‌ای به عمل آورده که در ادامه متن کامل پیام ایشان را می‌خوانید.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،‌ در متن پیام سید محبوب دبیر کنفدراسیون آسیایی اسنوکر وبیلیارد که خطاب به داوران حاضر در این دوره از مسابقات آمده است:

دوستان عزیز،
در ابتدا باید سپاس و قدردانی خود را از فدراسیون بولینگ و کیواسپرت ایران برای میهمان‌نوازی عالی در طول مدت اقامتم در کیش که در جریان مسابقات اسنوکر زیر 21 سال و بیلیارد انگلیسی آسیایی بود، اعلام کنم.
همچنین باعث افتخار است که بگویم چقدر داوران محترم حاضر در این دوره از مسابقات با علاقه و اشتیاق به دنبال کسب هنر داوری اسنوکر و بیلیارد انگلیسی هستید. صادقانه بگویم، همه شما آقایان و خانم ها از هوش بسیار خوبی برای داور شدن در آینده برخوردار هستید. به همین دلیل است که موضوعاتی را برای شما ارسال میکنم که در داوری باید آنها را رعایت کنید که پیشنهاد میکنم آنها را از صمیم قلب و با تمرین یاد بگیرید.
در صورت نیاز برای توسعه مهارتهای داوری ، لطفا با من تماس بگیرید. باعث افتخار خواهد بود تا در آینده به شما کمک کنم.
با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما و خانواده محترمتان
سید محبوب
دبیر ACBS، ممتحن داوری ACBS

گفتنی است در جریان این دوره از مسابقات کلاس های ارتقا درجه داوری از دو به یک و از یک به بین المللی با مدرسی نصرالله جعفری و سید محبوب دبیر کنفدراسیون آسیایی اسنوکر و بیلیارد برگزاری گردید که شانزده نفر از شرکت کنندگان به این درجه داوری دست پیدا کردند.

۲۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.