بعد از کسب 12 مدال و عنوان سومی مسابقات قهرمانی آسیا در چین؛تبریک علی آبادی و افشارزاده به موفقیت تیم ملی وزنه برداری

بعد از کسب 12 مدال و عنوان سومی مسابقات قهرمانی آسیا در چین؛تبریک علی آبادی و افشارزاده به موفقیت تیم ملی وزنه برداری
مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل، طی پیامهای جداگانه ای موفقیت تیم ملی وزنه برداری کشورمان را در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب 3 مدال طلای بهداد سلیمی را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در متن پیام مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به موفقیت های تیم ملی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی آسیا آمده است:کسب 3 نشان طلا 8 نقره و 1 برنز و عنوان سومی مسابقات وزنه برداری آسیا از سوی قهرمانان این مرز بوم نشان از همت والای این عزیزان  دارد و نشان می دهد ورزشکاران کشورمان می توانند با همت و تلاش شبانه روزی و با اتکا به دانش مربیان داخلی و مدیریت دلسوزانه خود هر قله ای را در آسیا فتح کنند.

بدون شک این موفقیت در اولین ماه سال جدید، دل هر ایرانی را در کشور و اقصی نقاط جهان شاد می کند لذا ضمن تبریک این پیروزی به دولت محترم حامی ورزش  و ملت بزرگ ایران امیدواریم این موفقیت گام بلندی برای دیگر رشته های ورزشی کشورمان جهت حضور مقتدرانه در رقابتهای سال جدید باشد.

در پایان ضمن خسته نباشید به مجموعه زحمتکش فدراسیون وزنه برداری، کادر فنی و ملی پوشان برای تمامی آنها آرزوی سلامتی داشته و امیدواریم در رقابتهای آینده نیز اینگونه سر بلند از میدان مبارزه خارج شده و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز در آورند.

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در متن پیام تبریک خود آورده است:در همان روزهای نخستین سال نو با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری از نزدیک شاهد تلاش و همت این بچه ها بوده و با توجه به فضای محبت آمیز، صمیمیت و یکدلی که در مجموعه فدراسیون ،کادر فنی و ملی پوشان مشاهده کردم  به موفقیت این تیم در رقابتهای آسیایی بسیارخوش بین بودم.

لذا کسب 12 مدال در آوردگاه آسیایی توسط پولاد مردان کشورمان را به مردم،دولت محترم، جامعه ورزش و بخصوص خود مسئولین فدراسیون و زحمتکشان آن تبریک گفته وبه تک تک این عزیزان خسته نباشید گفته و امید می رود در رقابتهای جهانی فرانسه و کسب سهمیه المپیک 2012 بتوانند کماکان به این موفقیت ها ادامه داده و شاهد درخشش وزنه برداری ایران عزیز در این رقابتها باشیم.

۲۸ فروردین ۱۳۹۰ ۱۴:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.