پیمان فخری در گفتگو با سایت کمیته :شمشیربازان دو اسلحه سابر و فلوره برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن تلاش می کنند

پیمان فخری در گفتگو با سایت کمیته :شمشیربازان دو اسلحه سابر و فلوره برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن تلاش می کنند
تیم ملی شمشیر بازی در دو اسلحه اپه و سابر خود را برای شرکت در مسابقات شمشیربازی جهانی هایدن هاین آلمان و مسابقات جهانی آتن یونان آماده می کند.
پیمان فخری ،دبیر فدراسیون شمشیربازی کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب  اظهار داشت : ملی پوشان شمشیربازی کشورمان در دو اسلحه سابر و اپه درحال حاضر در اردوی تدارکاتی  به سر می برند تا خود را برای شرکت در مسابقات آلمان و یونان آماده کنند.

وی در ادامه افزود : این اردو که در سالن شمشیربازی تهران برگزار می گردد تا اعزام ملی پوشان که هفته آینده است ادامه خواهد داشت. البته پنج شنبه و جمعه گذشته (25 و 26 فروردین ماه) جهت افزایش آمادگی بچه ها مسابقات جایزه بزرگ نیز برگزار کردیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار گیرند.

فخری خاطر نشان کرد : این رقابت های در پیش رو مسابقات بسیار مهمی در سطح جهانی هستند و پیش بینی می شود 200 تا 250 شمشیرباز از سراسر جهان در آن ها حضور یابند که رقابتهای آن در دو دسته انفرادی و تیمی برگزار می گردد و جمع امتیازات شمشیربازان در این مسابقات می تواند جهت کسب سهمیه المپیک تعیین کننده باشد البته این مسابقات تنها عرصه رقابت کسب سهمیه نیست ولی از مهمترین مسابقات جهت کسب سهمیه به شمار می روند که درجایگاه شمشیربازان جهان در رنکینگ جهانی تعیین کننده است.

وی در مورد سرمربی دو اسلحه اپه و سابر افزود : در اسلحه اپه آقای بیرکوف روسی مثل گذشته تمرینات ملی پوشان را زیر نظر دارد و در اسلحه سابر حدود 2 ماه و نیم است که آقای کورین کوف روسی  به جای مربی چینی هدایت ملی پوشان را بر عهده گرفته است.

دبیر فدراسیون شمشیر بازی  در پایان می گوید : امیدوارم با توکل به خدا ، با برنامه ریزی دقیق و تلاش ملی پوشان در کنار این مربیان برجسته  بتوانیم در رقابت های پیش رو بر تاریخ افتخارات شمشیربازی کشورمان بیفزاییم.
۲۸ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.