مربی تیم ملی کامپوند در گفت و گو با سایت کمیته :با هدف مدال آوری به کرواسی می رویم

مربی تیم ملی کامپوند در گفت و گو با سایت کمیته :با هدف مدال آوری به کرواسی می رویم
تیم ملی تیراندازی با کمان در حالی این روزها تمرینات آمادگی خود را پشت سر می گذارد که مسابقات جام جهانی کرواسی را برای مدال آوری هدف قرار داده اند .

مجید احمدی ، مربی تیم ملی کامپوند با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : اردوی تیم ملی کامپوند که از 5 فروردین ما به طور جدی آغاز شده تا 9 اردیبهشت – یک روز قبل از اعزام – ادامه خواهد داشت تا ملی پوشان با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور یابند .

احمدی با اشاره به آخرین رکوردگیری که در اسفند ماه سال گذشته صورت گرفت ، ملی پوشان در ترکیب نهایی تیم را به قرار زیر اعلام کرد : رضا زمانی نژاد – بهزاد پاکزاد – امیر کاظم پور – مجید غیبی    در بخش آقایان   و معصومه عالی پور – ویدا حلیمیان – انسیه حاجی انزهایی – مهتاب پارسا مهر در بخش بانوان  می باشند .

مربی تیم ملی  کامپوند با ابراز رضایت از وضعیت ملی پوشان این رشته از جهت فنی ، یاد آور شد رکورد کمانداران ما از سطح جهانی چیزی کم ندارد که بر این اساس ما نگاهمان به مدال آوری در این مسابقات است .

احمدی در خاتمه با ذکر این مطلب که آمادگی روحی و ذهنی نیز یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در نتایج در این رشته می باشد ، خاطر نشان کرد که فدراسیون تیرو کمان در تلاش است برای ارتقای این بعد از آمادگی کمانداران ، پزشکان روان شناس  نیز تیم را همراهی نماید که امیدواریم با پی گیریهای فدراسیون بعد از مسابقات کرواسی این مهم محقق شود .

۲۸ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.