ناصر میرزایی : حضورمان را در گروه ۲ تنیس آسیا تثبیت خواهیم کرد

ناصر میرزایی : حضورمان را در گروه ۲ تنیس آسیا تثبیت خواهیم کرد
مدیر تیم های ملی تنیس ایران گفت: دیدار مقابل جزایر پاسیفیک از مرحله پلی‌‌آف گروه ۲ منطقه آسیا و اقیانوسیه از این حیث برای ما اهمیت دو چندانی دارد که برنده در گروه ۲ ماندگار خواهد شد و بازنده به گروه ۳ سقوط خواهد کرد وما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت پیروز این مسابقات باشیم تا موقعیتمان را در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه تثبیت کنیم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛میرزایی با اشاره به مسابقات تنیس دیویس کاپ سال گذشته اظهارداشت : با اهدافی  که سال گذشته برای مسابقات دیویس کاپ در نظر داشتیم   و   با علم به این که تیم اندونزی سالها در گروه ۱ آسیا و اقیانوسیه حضور داشته وسید گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه نیز بشمار می رفت و با توجه به اردوهایی که در تهران برپا شد ، حضور در کمپ تنیس تایلند در بانکوک و اردوی آماده سازی که با حضور ۲ بازیکن اروپایی برگزار شد  شاهد پیشرفت تیم ملی تنیس کشورمان بودیم و در واقع رشد و درصد آمادگی که ما توقع داشتیم به عینه دیده شد اما نتیجه به نفع تیم ملی کشورمان نبود ودر نتیجه ما این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کردیم .

مدیر تیم ملی در مورد تمرینات ملی‌پوشان تنیس ایران گفت: در سال ۹۰ برنامه ریزی هایمان به طوری خواهد که با انجام یک سری مسابقات جایزه بزرگ که در اردیبهشت سال جاری در تهران برگزار می شود  بازیکنانمان را به حالت مسابقه برگردانیم  و بعد از ۱۵ روز مسابقات فیوچرز ۱ و ۲ در خرداد ماه در تهران را خواهیم داشت  که تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت  تا بازیکنانی که در فیوچرز تهران حضور پیدا می کنند تمرینات مداومی را با بازیکنان ایرانی داشته باشند تا بتوانیم  به ۸۰ درصد آمادگی برسیم .

میرزایی در ادامه افزود :بعد از حضور در مسابقات فیوچرز تهران ،۳ برنامه پیش بینی کردیم که  یکی از برنامه هایمان حضور در مسابقات فیوچرز ژاپن یا چین یا هندوستان است که بتوانیم توانایی بازیکنانمان را چه در بخش آمادگی جسمانی و چه در بخش مهارت های فنی بالا ببریم .

وی تاکید کرد :ملی‌پوشان در آمادگی مطلق به سر می‌برند. البته به این دلیل که سایر تنیس‌بازان ایران از آمادگی بالایی برخوردار نیستند، تنها امکان اضافه شدن ۲ تنیس‌باز دیگر به اردوی آمادگی تیم ملی وجود دارد. در صورت اضافه شدن این تعداد تنیس‌باز به اردو، کار با ۸ نفر ادامه پیدا می‌کند تا پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی جایزه بزرگ تهران ، ترکیب نهایی تیم ملی با حضور ۴ بازیکن و یک بازیکن ذخیره مشخص گردد .

مدیر تیم‌های ملی تنیس ایران افزود : در این مدت ملی‌پوشان جزایر پاسیفیک هم بیکار ننشسته و برای این دیدار تمام تلاش خود را میکنند  تا مسابقه برابر ایران را با پیروزی پشت سر بگذارند، اما ما هم هدفمان در این رقابت پیروزی است و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با دستی پر به ایران باز گردیم.


۲۸ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.