دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه در تایلند شد

دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه در تایلند شد
مسابقات والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه که از روز 19 فروردین ماه جاری در شهر سانخولا در کشور تایلند آغاز شده بود بعد از ظهر امروز با برگزاری مسابقه نهایی بین تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی از ایران و نیوزیلند یک به پایان رسید و تیم نیوزیلند یک در یک دیدار سخت وفشرده با نتجه 2 بر یک تیم دانشگاه آزاد اسلامی را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید .



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در این رقابتها تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی دوم شد و تیم قزاقستان ب در جای سوم ایستاد . تیمهای استرالیا - قزاقستان الف - تایلند 1 - اندونزی 1 و ژاپن به ترتیب پنجم تا هشتم شدند .

 تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار پایانی این مسابقات در ست اول  و سوم با نتیج ( 22-24 ) و ( 15-10 ) مغلوب حریف خود شد و در ست دوم با نتیجه ( 22-18 ) به پیروزی رسید .

 تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی که سال گذشته قهرمان این مسابقات شده بود امسال نیز با ترکیب آقایان پرویز فرخی و آق محمد سلاق و با مربیگری حمید موحدی در سیزدهمین دوره این مسابقات شرکت کرد و با ارائه بازی های بسیار خوب و در خور توجه توانست به دیدار پایانی این رقابتها راه یابد .این تیم در دیدار نهایی با قبول شکست در برابر تیم پرقدرت نیوزیلند به مقام ارزشمند نایب قهرمانی رسید و مدال نقره این مسابقات را کسب کرد .

 تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه 29 فروردین برای شرکت در دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی آسیا -اقیانوسیه که در جزیره باتام اندونزی برگزار میشودعازم این کشور خواهد شد .

۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۵:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.