مسئول برنامه ریزی و اهداف فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با سایت کمیته:با از دست دادن مسابقات چین برای اسلوانی آماده می شویم

مسئول برنامه ریزی و اهداف فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با سایت کمیته:با از دست دادن مسابقات چین برای اسلوانی آماده می شویم
تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در حالی سومین مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن را از دست داد که مربی جدید ایتالیایی تیم از این موضوع بسیار ناراضی است .

احمد رضا هامونی حقیقت ، مسئول کمیته برنامه ریزی و اهداف فدراسیون تیراندازی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : متاسفانه پس از عدم حضور در مسابقات کسب سهمیه ای المپیک در شیلی و سیدنی ، سومین مسابقه در سال 2011  - مسابقات جهانی چین را نیز دست دادیم .
وی با اشاره به این نکته که تنها دلیل این موضوع مشکلات مالی فدراسیون می باشد که در تلاشیم تا برای مسابقات بعدی برطرف گردد.
حقیقت  در ادامه اظهار داشت : بر اساس برنامه "درادبی" سر مربی ایتالیایی تیم تیراندازی اهداف پروازی  -  ملی پوشان جهت حضور در مسابقات جهانی چین  ، آخرین اروی خود را در روز دوشنبه به اتمام رسانده بودند که مقرر بود بر این اساس پس از دو روز استراحت چهارشنبه راهی چین شوند .
مسئول کمیته برنامه ریزی و اهداف فدراسیون تیراندازی در پاسخ به تاریخ شروع اردوهای تیم گفت : به دلیل کنسل شدن این برنامه ، هنوز سرمربی تیم تاریخ جدید اردو را اعلام نکرده ولی احتمالا اواسط هفته شروع می شود .
حقیقت در خاتمه  اظهار داشت : امیدواریم تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در مسابقات کسب سهمیه آتی که در اسلوانی برگزار می شود حضور یابد که به همین منظور خود را برای این مسابقات آماده می کنیم .


۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.