افشین نوروزی در گفتگو با سایت کمیته :به افزایش امتیازات خود در در رنکینگ جهانی با حضور در مسابقات هلند امیدواریم

افشین نوروزی در گفتگو با سایت کمیته :به افزایش امتیازات خود در در رنکینگ جهانی با حضور در مسابقات هلند امیدواریم
پینگ پنگ باز المپیکی کشور مان تمرینات کنونی تیم ملی تنیس روی میز را جهت کسب آمادگی برای حضور در تور حرفه ای لوگزامبورگ و مسابقات جهانی هلند عنوان کرد که از 19 فروردین ماه در آکادمی بین المللی تنیس تهران در حال برگزاری است.

افشین نوروزی پینگ پنگ باز المپیکی کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : از بعدازظهر جمعه 19 فروردین ماه تیم ملی بزرگسالان تمریناتش را در آکادمی بین المللی تنیس تهران واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر  بابادیوند اغاز کرد تا بتواند خود را برای حضور در پروتور جهانی لوگزامبورک و مسابقات جهانی هلند آماده کند.

وی می گوید : روزی 5 ساعت صبح و بعدازظهر زیر نظر مربی تمرین می کنیم و روزهای فرد نیز صبح ها زیر نظر شفیعی مربی بدنساز تیم ملی در آکادمی ملی المپیک تمرین بدنسازی انجام می دهیم و بقیه اوقات نیز در آکادمی بین المللی تنیس در مجموعه انقلاب تمرین می کنیم.

وی ادامه داد: از هفتم اردیبهشت ماه با 8 نفر در تور حرفه ای لوگزامبورک حضور می یابیم   که سه روز به طول می انجامد و من نیز بصورت انفرادی و تیمی همراه بانوشاد عالمیان بازی می کنم. بعد از ان اردوی 6 روزه ای در اتریش خواهیم داشت و زیر نظر آقای پراوزه بعنوان سرمربی تمرین خواهیم کرد و خود را برای مسابقات قهرمانی انفرادی و دوبل جهانی هلند که 17 تا 25 اردیبهشت ماه برگزار می گردد آماده می کنیم.

افشین نوروزی در ادامه تاکید می کند که مسابقات هلند مسابقات بسیار مهمی است و می توان گفت بعد از المپیک معتبرترین مسابقات پینگ پنگ در سطح جهان است و تاثیر مستقیم در رنکینگ جهانی و در نتیجه کسب سهمیه المپیک دارد . این مسابقات سالی یک بار برگزار می گردد و امسال به میزبانی هلند انجام می شود . مانند تورهای حرفه ای نیست که جایزه نقدی داشته باشد ولی امتیاز بالایی در رنکینگ خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد : در مسابقات جهانی هلند من به همراه نوشاد عالمیان ، نیما عالمیان ، محمدرضا اخلاق پسند و میدیا لطف الله نسب شرکت خواهیم کرد و ریچارد پراوزه بعنوان سرمربی و مهرداد بابادیوند به عنوان مربی تیم ملی را همراهی خواهند کرد.
۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.