سهراب مرادی: انتظار این ناکامی را داشتم

وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی ایران گفت: از عدم کسب نتیجه لازم در رقابت های قهرمانی آسیا بسیار ناراحتم، اما فکر رقم خوردن این ناکامی را می کردم.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سهراب مرادی در دسته 85 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در یک ضرب به مقام پنجم، در دو ضرب به مقام هفتم و در مجموع نیز عنوان ششمی را به خود اختصاص داد. این در حالی بود که او در دوره قبلی مسابقات در قزاقستان مدال طلا را بر گردن آویخته بود.
مرادی پس از عدم کسب موفقیت گفت: از اینکه این ناکامی نصیب من شد، بسیار ناراحتم. البته با توجه به برگزاری نه چندان مطلوب تمرینات، انتظار این نتیجه را نیز داشتم. تنها 20 روز است که خدمت سربازی ام تمام شده است. همه اهالی این رشته می دانند که اگر وزنه برداری حتی اگر یک روز تمرین نکند، از میزان آمادگی اش به شدت کم می شود.

دارنده مدال طلای دوره قبلی مسابقات گفت: در سال 2009 که مدال طلا گرفتم، با توجه به تمرینات منظم و با برنامه در آمادگی خوبی به سر می بردم، اما امسال اینگونه نبود و همه چیز دست به دست هم داد تا این ناکامی را تجربه کنم.

مرادی درباره حضورش در اردوهای بعدی تیم ملی عنوان کرد:  با توجه به این نتیجه ای که گرفتم، همه چیز بستگی به نظر کادر فنی دارد. اگر آنها صلاح بدانند و این فرصت را به من بدهند، تلاش خواهم کرد که باز هم روی سکو بروم.
۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.