رضاییان به تک مدال نقره بسنده کرد

نماینده وزن 69 کیلوگرم کشورمان در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا به تک مدال نقره حرکت یکضرب بسنده کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مرتضی رضاییان به عنوان دومین نماینده کشورمان در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا به روز تخته رفت و توانست در حرکت یک ضرب به مدال نقره دست یابد. رضاییان وزنه 141 کیلوگرم را انتخاب کرد، اما در حرکت های اول و دوم موفق نشد وزنه را بالای سر ببرد تا اینکه در حرکت سوم توانست با مهار وزنه 141 کیلویی به مدال نقره برسد.

اما در حرکت دوضرب رضاییان نتوانست وزنه پیشنهادی خود را که 171 و 173 کیلوگرم بود را بالای سر ببرد و از رسیدن به مدال حرکت دوضرب و مجموع بازماند. این درحالی بود که رضائیان در بازیهای آسیایی گوانگژو با مجموع 324 کیلوگرم به مدال نقره رسیده بود.

در این وزن "لین چینگ فنگ" از چین که با مهار وزنه 151 کیلوگرم به مدال طلا حرکت یک ضرب دست یافته بود در حرکت دوضرب وزنه 176 کیلوگرم را مهار کرد تا مدال طلای دیگری به سینه بزند. وزنه بردار چینی با مجموع 328 کیلوگرم طلای سوم را نیز ازآن خود کرد.

"کیم اون دوک" ار کره شمالی هم با بالای سر بردن وزنه 173 کیلوگرم مدال نقره حرکت دوضرب را به گردن آویخت. این کره ای در مجموع با وزنه 308 کیلوگرم دوم شد.

"کاتولو" از هند هم که با وزنه 139 کیلوگرم به مقام سوم حرکت یک ضرب رسیده بود در حرکت دوضرب وزنه 167 کیلوگرم را مهار کرد تا مدال برنز دیگری کسب کند. وی در مجموع هم با وزنه 306 کیلوگرم سوم شد.
لازم به یادآوری است، رضاییان به همراه وزنه برداران نپال، سریلانکا، تاجیکستان و سه مدال آور دسته 69 کیلوگرم که از کشورهای چین، کره شمالی و هند بودند، تست دوپینگ داد.

۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.