حضور علیپور به عنوان میهمان ویژه در مسابقات جهانی فلوربال

"لوییجی لوند" دبیر کل فدراسیون جهانی فلوربال، ضمن ابراز خوشحالی از انگیزه بالای مربیان ایرانی در کلاس اخیر مربیگری، از رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی رسما دعوت بعمل آورد تا به عنوان میهمان ویژه در مسابقات جهانی فلوربال که سال 2012 در سوییس برگزار می شود، حضور یابد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، دبیر کل فدراسیون جهانی فلوربال پس از اتمام کلاس مربیگری این رشته در تهران، با "محمد علیپور" دیدار کرد و در خصوص مسائل گوناگون به بحث و تبادل نظر پرداخت.

لوند برگزاری کلاس مربیگری فلوربال در تهران را مثبت ارزیابی کرد و قول مساعد داد بمنظور توسعه این رشته ورزشی در ایران، امکانات لازم را در اختیار انجمن فلوربال کشورمان بگذارد.

وی همچنین ضمن تشکر و قدردانی از حمایت محمد علیپور از فلوربال، از او برای حضور در مسابقات جهانی سال 2012 سوییس دعوت رسمی بعمل آورد که رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی این دعوت را پذیرفت.
 
 در این نشست مقرر شد فدراسیون جهانی فلوربال، "رینگ" مخصوص زمین فلوربال را به انجمن این رشته در ایران اهدا کند.

محمد علیپور نیز ضمن قدرانی از حمایت فدراسیون جهانی فلوربال از انجمن فلوربال ایران گفت:
تمامی انجمن های تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشی از جمله انجمن فلوربال ،بطور مستقل عمل می کنند و ما از آنها حمایت می کنیم.
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی افزود:قصد داریم فلوربال در ایران گسترش یابد و روزی برسد که تیم های فلوربال کشورمان بتوانند در عرصه آسیا و دیگر مسابقات معتبر بین المللی ،حضوری پر قدرت داشته باشند.

لوییجی لوند در مدت اقامت خود در تهران همچنین با سردار آقا میر رییس تربیت بدنی شهرداری تهران ،دکتر کشتی دار مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم و خسروی وفا رییس کمیته پاراالمپیک ایران دیدار و گفت گو کرد.
۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.