با توجه به تمدید زمان پنجمین اردوی تیم ملی؛بانوان روئینگ سوار در بندر انزلی می مانند



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛زمان برگزای پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی روئینگ بانوان که از 6 فروردین آغاز شده است تا 8 اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پیش از این قرار بود این مرحله از اردو 26 فروردین خاتمه یابد اما به تشخیص کادر فنی قایقرانان تا 8 اردیبهشت تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

تیم روئینگ بانوان اولین اردوی آماده سازی خود را در سال جدید از 6 فروردین در پایگاه قهرمانی سنگاچین بندرانزلی آغاز کرده است. مربیان مهمترین هدف تیم روئینگ بانوان را در سال 90 حضور درخشان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک لندن عنوان کردند. مایک دیوید هیل مربی این تیم به همراه مریم کهن کمک مربی هدایت این تیم را به عهده دارند.

در این مرحله از اردو الیکا افشار، ملیکا علی نژاد، مبینا بختیاری، مهرناز سالاری، سولماز عباسی، مریم سعیدی و منا بصیری از تهران، هانیه خرسند، نسیم بن یعقوب، نازنین ملائی، شادی فرج پور، حمیرا برزگر و لادن نائبی از گیلان، مهسا جاور، منا شادمهر، فریبا هیجرودی و فرحناز عشقی از رنجان، شیما جباری از مازندران، فاطمه ساریخانی از فارس، نازنین رحمانی از کرمانشاه و رویا عباسی از آذربایجان غربی حضور دارند.

 
۲۵ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.