پیروزی ساحلی بازان کشورمان در مسابقات آسیایی تایلند

پیروزی ساحلی بازان کشورمان در مسابقات آسیایی تایلند
تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله نیمه نهایی مسابقات آسیایی تایلند راه یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛صبح امروز پنج شنبه 25 فروردین تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با تیم سریلانکا 2 در مرحله حذفی مسابقات والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه در تایلند با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کرد. در این دیدار تیم دانشگاه آزاد اسلامی در دو ست با نتایج ( 21-14 ) و ( 21-11 ) حریف خود را مغلوب کرد .

 تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی با کسب این پیروزی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت که فردا صبح ساعت 11 به وقت محلی در برابر تیم پرقدرت قزاقستان 1 که از دو بازیکن حرفه ای و سرشناس  خود ( الکساندر  و  الکسی ) بهره میبرد بازی خواهد کرد که در صورت پیروزی به مرحله نهایی راه خواهد یافت .

تیم قزاقستان 1 در اسفند ماه گذشته در مسابقات والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه که در جزیره کیش در ایران برگزار شد به مقام قهرمانی رسیده بود و تیم دانشگاه آزاد سلامی عنوان سومی این رقابتها را کسب کرده بود.

 تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب آقایان پرویز فرخی و آق محمد سلاق در مسابقات سال گذشته در تایلند به مقام قهرمانی رسیده بود .

 این مسابقات روز شنبه 27 فروردین به پایان میرسد .
۲۵ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.