عسگری: در آسیا دوم شدم، اما در جوانان جهان قهرمانی می شوم

عسگری: در آسیا دوم شدم، اما در جوانان جهان قهرمانی می شوم
مجید عسگری پس از کسب سه مدال نقره دسته 56 کیلوگرم رقابت های قهرمانی آسیا در چین گفت: از اینکه توانستم پس از 13 سال ایران را در این دسته صاحب مدال کنم، خوشحالم


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛اولین مدال آور کاروان وزنه برداری ایران در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم در یک رده سنی بالاتر توانستم این کار را انجام بدهم.

مجید عسگری پس از کسب سه مدال نقره دسته 56 کیلوگرم رقابت های قهرمانی آسیا در چین گفت: از اینکه توانستم پس از 13 سال ایران را در این دسته صاحب مدال کنم، خوشحالم. این اولین تجربه من در رده سنی بزرگسالان بود و خوشحالم که از این آزمون سربلند بیرون آمدم.

وی افزود: طی ماه های اخیر زحمت فراوانی کشیده بودم و حالا نیز مزد آن را گرفتم. حریف چینی که قهرمان شد، بسیار قوی بود، اما او در رقابت ها جوانان جهان که دو بعد در مالزی برگزار می شود، حضور ندارد. به همین دلیل در آن مسابقات فقط برای کسب مدال طلا به روی تخته می روم.

وزنه بردار دسته 56 کیلوگرم ایران گفت: باید از ابراهیم داوری و کوروش باقری و همچنین فریدون غزالیان تشکر کنم؛ چا که آنها برایم زحمت بسیاری کشیدند که امروز توانستم مزد آن را بگیرم.
۲۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۶:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.