نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان – 2009 سنگاپور؛طی مراسمی ویژه پرچم کشورمان در دهکده بازیها به اهتزاز درآمد

نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان – 2009 سنگاپور؛طی مراسمی ویژه پرچم کشورمان در دهکده بازیها به اهتزاز درآمد
پرچم مقدس کشورمان صبح امروز و طی مراسمی با حضور دست اندرکاران ستاد برگزاری و مسئولین کاروان ورزشی کشورمان در دهکده اولین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان(سنگاپور) به اهتزار درآمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اولین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان از صبح روز دوشنبه رسما در سنگاپور استارت خواهد خورد که به همین منظور دهکده این دوره از بازیها صبح روز گذشته افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، طبق روال بازیهای آسیایی پرچم کشورهای شرکت کننده می بایست طی مراسمی با حضور شهردار شهر میزبان، دست اندرکاران شورای المپیک آسیا  و ستاد برگزاری، مسئولین ، سرپرستان و ورزشکاران کاروانهای شرکت کننده در دهکده بازیها به اهتزار درآید که در همین راستا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز و طی مراسمی در دهکده اولین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان(سنگاپور) به اهتزار درآمد.
در این مراسم شهردار سنگاپور ضمن خیر مقدم و خوش آمد به اعضای کاروان ورزشی کشورمان هدایایی را به دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی کشورمان اهداء کرد و ابراز امیدواری نمود تا اعضای کاروان ایران اقامت خوبی را در این کشور داشته و با نتایجی مطلوبی سنگاپور را ترک نمایند.
در ادامه مراسم و پس از اینکه پرچم کشورمان همراه با طنین انداز شدن سرود جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمد بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و مسئولین ستاد برگزاری به آنها اطمینان داد تا اعضای کاروان ایران همکاری مناسبی را با ستاد برگزاری داشته و در حاشیه این دوره از پیکارها اخلاق و منش پهلوانی را به کار بسته و حضور شایسته ای را به نمایش بگذارند.
در پایان این مراسم نیز هدایایی از سوی مسئولین کاروان ورزشی کشورمان به شهردار و دست اندرکاران ستاد برگزار اهداء شد.
گفتنی است، در این مراسم بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی سرپرست کاروان و عزیزی رئیس کمیته روابط بین الملل و سرپرستان تیمهای ملی شنا، شیرجه، فوتبال،بسکتبال،دو میدانی، تیر اندازی و تنیس روی میز به همراه تعدادی از ملی پوشان کشورمان حضور داشتند.
 

 

۶ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.