دبیر کل فدراسیون جهانی: فلوربال در ایران توسعه خواهد یافت

نخستین دوره کلاس بین المللی مربیگری رشته نوپای فلوربال که به مدت دو روز در تهران با مدرسی دبیر کل فدراسیون جهانی این رشته جریان داشت امروز به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این کلاس که "لوییجی لوند" دبیر کل فدراسیون جهانی فلوربال مدرس آن بود 40 نفر از مربیان مرد و زن رشته فلوربال حضور داشتند و آموزشهای لازم را فرا گرفتند.

در مراسم اختتامیه این کلاس دو روزه که در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک برگزار شد ابتدا لوییجی لوند دبیر کل فدراسیون جهانی فلوربال با ابراز رضایت از استقبال مربیان ایرانی از فلوربال گفت: فلوربال رشته ایی زیبا و مفرح در بین رشته های ورزشی است و با تحقیقاتی که من در کشور شما داشته به این مهم پی بردم که علاقمندان بسیار زیادی در ایران برای فلوربال حضور دارند.

وی گفت: اینکه فلوربال به صورت یک رشته مستقل زیر مجموعه یک فدراسیون بزرگ فعالیت دارد بسیار عالی است و من از حمایتهای رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در این مدت تشکیل کلاس مربیگری نهایت تشکر را دارم.

محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی نیز در مراسم پایانی کلاس دو روزه مربیگری فلوربال گفت: بسیار خوشحالم که فلوربال در ایران با حضور دبیرکل فدراسیون جهانی و یکی از بانیان فلوربال در جهان فعالیت چشمگیر خود را تداوم بخشیده است و یقینا این کلاس می تواند ثمرات مفیدی در آینده رشته ورزشی فلوربال داشته باشد.
۲۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۵:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.