به احترام قربانیان زلزده و سونامی ژاپن؛نمایندگان شورای المپیک و اعضای کمیته برگزاری بازی های اینچئون یک دقیقه سکوت اختیار کردند

به احترام قربانیان زلزده و سونامی ژاپن؛نمایندگان شورای المپیک و اعضای کمیته برگزاری بازی های اینچئون یک دقیقه سکوت اختیار کردند
دومین نشست کمیته هماهنگی برای هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 بعد از ظهر روز گذشته در شهر اینچئون کره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تمامی شرکت کنندگان در این نشست به احترام قربانیان زلزله زده و سونامی ژاپن در تاریخ 11 مارس، یک دقیقه سکوت اختیار کردند.

بر اساس این گزارش؛ لی یون تائک رئیس کمیته برگزاری بازی های آسیایی در ابتدای سخنان خود به تمامی نمایندگان شورای المپیک آسیا خوش آمد گفته و نهایت همدردی و همدلی خود را با قربانیان حادثه سونامی اظهار کرد.

وی در ادامه گفت: پیشرفت امور آماده سازی کمیته برگزاری بازی ها در مقایسه با بازی ها در گذشته در طی یکسال اخیر رو به رشد بوده و ما امیدوار هستیم که از راهنمایی کارشناسان حاضر در این نشست جهت روند بهتر امور برخوردار شویم.

تاکدا رئیس کمیته هماهنگی شورای المپیک آسیا و رئیس کمیته المپیک ژاپن نیز در این نشست از حمایت های خانواده شورای المپیک آسیا تشکر نموده و اعلام کرد که شورای المپیک آسیا از میزبانی موفق اینچئون برای برگزاری هفدهمین دوره بازی های آسیایی اطمینان کامل دارد.
۲۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۴:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.