دبیر فدراسیون تنیس در گفتگو با سایت کمیته:برای ارتقا دانش مربیان داخلی مربی خارجی جذب می کنیم

دبیر فدراسیون تنیس در گفتگو با سایت کمیته:برای ارتقا دانش مربیان داخلی مربی خارجی جذب می کنیم
برای ارتقا دانش مربیان داخلی تیم ملی، اقدام به جذب یک مربی از اروپای شرقی خواهیم کرد تا میزان توانمندی مربیان ما افزایش یابد.

شاهرخ کشاورز، دبیر فدراسیون تنیس ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک تصریح کرد:اردوی تیم ملی تنیس برای مسابقه با جزایر پاسیفیک در آکادمی و باشگاه استقلال ادامه دارد تا بازیکنان با حداکثر آمادگی به مصاف این تیم بروند البته بازیکنان فعلا کارهای بدنسازی را انجام می دهند ولی تا زمان اعزام به این کشور به حداکثر آمادگی خواهند رسید.

وی ادامه داد:همچنین تمامی مسابقات پیش رو تا قبل از بازی با جزایر پاسیفیک، برای تیم ملی و کادر فنی جنبه ارزیابی ملی پوشان و توانمندیشان دارد تا بتوانیم بهترین نفرات را راهی این کشور کنیم.

کشاوزر در پاسخ به این سئوال که آیا اردوی تدارکاتی نیز برای تیم ملی تنیس تا قبل از اعزام به این مسابقات در نظر  گرفته اید می گوید:از آنجاییکه مسافت این کشور تا ایران خیلی زیاد است در نظر داریم قبل از اعزام به جزایر پاسیفیک یک اردوی یک هفته ای در یکی از کشورهای نزدیک به میزبان داشته باشیم تا بعد از آشنایی با شرایط آب وهوایی و ارتفا از دریا چند روز قبل از مسابقه به این کشور برویم.

دبیر فدراسیون تنیس در خاتمه تصریح کرد:با موافقت کمیته ملی المپیک در نظر داریم  برای ارتقا مربیان تیمهای ملی اقدام به جذب یک مربی خارجی که احتمالا از اروپاتی شرقی خواهد بود کنیم چرا که اگرچه مربیان تیم ملی ما در بخش آموزشی بسیار قبال و فعال هستند اما قطعا حضور یک مربی خارجی در کنار آنها بسیاری از مسائل تاکتیکی، مسابقه و راهنمایی به  ملی پوشان به هنگام مسابقه را به آنها خواهد آموخت.


۲۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.