/دیدار اعضای انجمن قلم ورزش با دبیر کل کمیته ملی المپیک/ افشارزاده: خبرنگاران جزو محرومترین اقشار جامعه هستند

/دیدار اعضای انجمن قلم ورزش با دبیر کل کمیته ملی المپیک/ افشارزاده: خبرنگاران جزو محرومترین اقشار جامعه هستند
اعضای انجمن قلم ورزش ایران روز گذشته با دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ صبح روز گذشته جمعی از اعضای انجمن قلم ورزش با حضور در دفتر کمیته ملی المپیک با بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این نشست، مودت پیشکسوت عرصه قلم بنمایندگی از تمامی حاضرین ضمن تبریک سال نو و انتخاب مجدد افشارزاده به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک از زحمات بی دریغ وی برای رشد و اعتلای ورزش کشور تقدیر و تشکر نمود و افزود: همه اهالی مطبوعات و رسانه های ورزشی از نزدیک شاهد فعالیت شبانه روزی و عاشقانه شما برای موفقیت تیمهای ملی کشورمان در عرصه های بین المللی بوده و هستند.
وی ادامه داد: مطمئنا حضور شما در این پست و سمت نوید موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در میادین پیش رو بخصوص بازیهای آسیایی گوانگ جو و المپیک 2012 لندن را می دهد. امیدوارم تلاش مجدانه شما و همکارانتان در پایان به موفقیت ورزشکاران مستعد کشورمان ختم گردد که مطمئنا در این راه رسانه ها و مطبوعات دوشا دوشتان حرکت نموده و حمایت لازم را بعمل خواهند آورد.
بعد از صحبت های مودت، افشارزاده نقش رسانه ها و مطبوعات در موفقیت های ورزشی را بسیار پررنگ و مثمرثمر دانست و گفت: شک نداشته و ندارم که هیچ موفقیت و پیروزی ورزشی بدون حمایت مطبوعات و رسانه ها بدست نمی آید. خود من از زمانی که ورزشکار بودم تا امروز که مسئولیت های فراوانی را بر عهده داشته ام به نقش و تاثیر این قشر از جامعه ایمان داشته و دارم و مطمئنم که حس وطن پرستی و تعصبی که خبرنگاران ایرانی در دلشان دارند را در هیچ کجای دنیا نمی توان یافت.
وی ادامه داد: اهالی رسانه جزو محروم ترین اقشار جامعه هستند و در کنار تلاش و فعالیت بسیار خوبی که دارند هیچ گاه به حق حقوق واقعی خود دست نیافته اند، اما علیرغم تمام مشکلات و کاستی ها باز هم به ارائه نظر و نشان دادن راه و روش برای حصول موفقیت می پردازند. مطمئنا نقد های سازنده و اشاره مناسب به ایرادات کار می تواند هر مدیر ورزشی و ورزشکارای را برای رسیدن به هدف و منظورش که در نهایت اعتلای نام ایران است یاری دهد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم احساسات جای فکر و تعقل را بگیرد اظهار داشت: موضوع مهمی که باید امروز روی آن توجه ویژه ای داشته باشیم این است که اجازه ندهیم احساسات جای تفکرمان را بگیرد. فرقی هم نمی کند از من مدیر گرفته تا خبرنگار و ورزشکار؛همه باید ضمن رعایت احترام متقابل انصاف و عدالت را رعایت کنیم و مطمئن باشید که با این رویه می توان به همدلی و اتحاد که لازمه هر موفقیتی است دست یافت.
وی در پایان گفت: از تمامی شما و اهالی رسانه درخواست می کنم کمیته ملی المپیک ، ورزشکاران و مسئولین ورزشی را همچنان مورد حمایت قرار دهند چرا که موفقیت یک ملی پوش موفقیت من و شما و تمام ایران است و بی شک همه ما در آن سهیم هستیم. البته به این موضوع هم اعتقاد دارم که من و همکارانم نیز باید ظرفیت انتقاد را داشته باشیم و در مقابل مطرح شدن نقاط ضعفمان جبهه نگیریم چرا که معتقدم دوست آن است که بگریاند نه آنکه.....................
در خاتمه این نشست دوستانه اعضای انجمن قلم و ورزش تابلوی نفیسی را به دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان اهدا نمودند.

 

۲۹ فروردین ۱۳۸۸ ۰۷:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.