نائب رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با سایت کمیته:مربی خارجی را برای تیم ملی جوانان می آوریم

نائب رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با سایت کمیته:مربی خارجی را برای تیم ملی جوانان می آوریم
برای جذب مربی کوبایی برای بوکس رایزنیهای لازم شده و کمیته ملی المپیک هم حمایت و همکاری خود را در این زمینه اعلام کرده است ولی هنوز نتوانستیم فرد دلخواه خود را پیدا کنیم.

متنوچهر مقصودی، نائب رئیس فدراسیون بوکس ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر اروی تیم ملی بوکس بزرگسالان در دو بخش تقسیم شده و زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرنیات خود را دنبال می کنند که رقابت سنگینی هم بین مشتزنان در اردو وجود دارد تا بتوانند جواز حضور در رقابتهای جهانی آذربایجان را که جنبه کسب سهمیه المپیمک را دارد دریافت کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که چه تعداد مشتزن راهی رقابتهای جهانی آذربایجان خواهد شد اظهار داشت:هنوز تصمیم گیری در این باره زود است ولی سعی داریم با ترکیبی کامل راهی رقابتهای کسب سهمیه المپیک آذربایجان شویم تا شانس ما برای کسب سهمیه المپیک لندن بیشتر باشد از طرفی همه چیز بستگی به میزان توانمندی و آمادگی بچه ها واینکه کادر فنی چه نظری داشته باشد دارد.

مقصودی در خصوص اینکه مربی خارجی چه موقع جذب و در چه تیمی به خدمت گرفته خواهد شد تصریح کرد:دیگر مثل گذشته عمل نمی کنیم و از مربی خارجی برای تیم ملی جوانان استفاده خواهیم کرد تا مشتزنان ما برای بزرگسالان درست آموزش ببینند و برای تیم ملی بزرگسالان به درد ما بخورند.

نائب رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سئوال که آیا در حال حاضر بازیکنی می تواند به جمع اردو نشینان اضافه شود گفت:الان اگر بازیکنی می خواهد به جمع ملی پوشان اضافه شود باید طبق نظر کادر فنی باشد و نتخابی هم بزند.

وی در خاتمه اظهار داشت:برای تیم ملی قبل از اعزام به رقابتهای جهانی چند تورنمنت برون مرزی در نظر گرفتیم و اگر نشد اردو و تمرین مشترکی با بوکسورهای آذربایجان و ارمنستان برگزار خواهیم کرد.
۲۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.