نائب رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری در گفت و گو با سایت کمیته؛می خواهیم یکی از قطب های موتورسواری آسیا باشیم

نائب رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری در گفت و گو با سایت کمیته؛می خواهیم یکی از قطب های موتورسواری آسیا باشیم
اولین نشست اعضای هیات اجرایی کنفدراسیون موتورسواری آسیا در حالی قرار است در تایلند برگزار گردد که ایران پس از کسب کرسی نائب رئیسی آن به دنبال موفقیت های بیشتر در این رشته است .


حسین شهریاری ، نائب رئیس فدراسیون  اتومبیلرانی و موتور سواری  و نائب رئیس کنفدراسیون موتورسواری آسیا با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت :   برنامه های دراز مدتی برای پیشرفت موتور سواری ایران در نظر دارم که در تلاشم با توجه به جایگاه بی سابقه ای که ایران در تاریخ موتورسواری برای اولین بار بدست آورده ، این برنامه ها را عملیاتی کنم .

شهریاری با تاکید بر آمار موتور سواران ایران در مقایسه با سایر کشورهای آسیایی افزود : ایران بعد از چین بالاترین جمعیت ورزشکار موتور سوار آسیا را دارد که  پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن آن به یکی از قطب های موتور سواری آسیا  است .

نائب رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری  در ادامه اظهار داشت : فعال کردن بخش آموزشی در کلیه ابعاد آن یکی از اهداف اصلی ما در فدراسیون میباشد که برای نشستی اخیر در تایلند ، در نظر داریم از حمایت ها و کمک های کنفدراسیون در این زمینه بهره مند شویم .

شهریاری در خاتمه خاطر نشان کرد : موتور سواران ما در بعد قهرمانی هم در سطح خوبی در آسیا حاضر شدند که کسب مقام سوم در راند اول مسابقات موتورکراس سال 2011 گویای همین مطلب است ، اگرچه که کسب چنین عناوینی در تاریخ این ورزش کم نبوده است .
۲۳ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.