فاطمه پوستین دوز در گفتگو با سایت کمیته :می خواهیم از بعد همگانی تنیس روی میز به بعد قهرمانی برسیم

فاطمه پوستین دوز در گفتگو با سایت کمیته :می خواهیم از بعد همگانی تنیس روی میز به بعد قهرمانی برسیم
نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز هدف سال 90 فدراسیون را همگانی کردن تنیس روی میز عنوان کرد و بیان داشت می خواهیم با توسعه و همگانی کردن این ورزش ، از بعد همگانی به بعد قهرمانی برسیم.

فاطمه پوستین دوز نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : 12 نفر از جوانان و نوجوانان دختر پینگ پنگ باز در تاریخ سی ام فروردین ماه در آکادمی بین المللی تهران گرد هم می آیند تا طی 4 روز به رقابت بپردازند  و 4 نفر اول انتخاب شده از بین آن ها  به اردوی تیم ملی دعوت شوند و جهت حضور در  مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که 29 تیر ماه تا 2 مرداد ماه در هندوستان برگزار می گردد کسب آمادگی نمایند.

وی در ادامه افزود : کار کردن روی پینگ پنگ بازان  بصورت پایه ای و استعدادیابی از بین نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و امید پینگ پنگ باز کشور و ساختن پشتوانه محکم برای تیم ملی در آینده از دیگر برنامه های فدراسیون در سال جدید است و بانوان نیزاز این قائده مستثنی نیستند .

نائب رئیس بانوان همچنین می گوید :  حضور در تورنمنت های خارجی در درجه اول جهت کسب تجربه پینگ پنگ بازان است  و در درجه دوم شرکت در تورنمنت هایی که مقام آور هستند می تواند در تقویت روحیه ملی پوشان نیز نقش کلیدی داشته باشد.

وی ادامه داد : با مذاکراتی که با رئیس فدراسیون داشتیم به توافق رسیدیم برای تیم ملی بانوان  از مربی خارجی استفاده کنیم تا هم تمرینات پینگ پنگ بازان رده های سنی مختلف را زیر نظر داشته باشد و هم به گسترش سطح علمی تنیس روی میز کشور ، به روز کردن اطلاعات مربیان و آموزش تکنیک های جدید به آن ها کمک کند.

فاطمه پوستین دوز در خاتمه خاطر نشان کرد : یکی از اهداف فدراسیون در سال 90 همگانی کردن این ورزش بخصوص در میان بانوان است و ما با این کار می توانیم با همگانی کردن این ورزش بین بانوان  ورزش بانوان را در بعد قهرمانی نیز توسعه دهیم و از بعد همگانی به بعد قهرمانی برسیم.
۲۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.