مربی تیم ملی تنیس روی میز : با آمادگی کامل در رقابت های جهانی هلند حضور می یابیم

مربی تیم ملی تنیس روی میز : با آمادگی کامل در رقابت های جهانی هلند حضور می یابیم
مربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: در مسابقات جهانی هلند با آمادگی کامل حضور می یابیم و اگر بین 64نفر اول قرار بگیریم راضی کننده است.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مهرداد بابادیوند در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر ملی پوشان کشورمان در اردوی آمادگی به سر می برند و این اردو تا 28 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. پس از آن نیما و نوشاد عالمیان به همراه میدیا لطف الله نسب و واحد مالمیری به اتریش اعزام خواهند شد تا در آکادمی اشلاگر اردوی یک هفته ای برپا کنند. پس از آن 5 اردیبهشت به لوکزامبورگ می روند تا به همراه محمد رضا اخلاق پسند و افشین نوروزی در پروتور این کشور شرکت کنند.

وی ادامه داد: این نفرات پس از لوکزامبورگ به اتریش بازمی گردند تا شش روز به تمرینات خود ادامه دهند و برای مسابقات جهانی هلند آمادگی لازم را کسب کنند. تیم ملی تنیس روی میز 17 اردیبهشت به هلند اعزام می شود تا در مسابقات جهانی این رشته شرکت کند.

بابادیوند در مورد برنامه تمرینی اردو تصریح کرد: یک روز در میان در آکادمی ملی المپیک زیر نظر مربی بدنساز برنامه بدنسازی داریم. تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با تمرین روی حرکت پا، سرویس و ضربه و گیم شماری پیگیری می کنیم تا نفرات تیم آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات به دست آورند.

وی افزود: حاضرین در اردو به خاطر تعطیلات نوروز از تمرینات دور بودند. آمادگی اولیه ملی پوشان خوب است . با تمریناتی که انجام می دهیم انتظار داریم این آمادگی روز به روز افزایش پیدا کند.

مربی تیم ملی تنیس روی میز درباره پروتور لوکزامبورگ خاطر نشان کرد: این پروتور به صورت تیمی انفرادی دوبل است. در این مسابقات هر دو نفر می توانند یک تیم را تشکیل دهند. ما نیز با چهار تیم دو نفره در این پروتور شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات در اروپا برگزار می شود و از نظر زمانی نزدیک به مسابقات جهانی هلند است پیش بینی می کنم تمام قدرت های برتر جهان به منظور حفظ آمادگی و ارتقای رنکینگ بازیکنانشان در این پروتور شرکت کنند.

مربی تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: در پروتور لوکزامبورگ همراه تیم ملی نیستم اما در مسابقات جهانی هلند در کنار ریچارد پراوزه بعنوان مربی حضور دارم.

بابادیوند درمورد مسابقات جهانی هلند یاد آور شد: مسابقات قهرمانی جهان و المپیک در هر رشته ورزشی ارزش فوق العاده ای دارد. مسابقات جهانی هلند نیز برای ما ارزش زیادی دارد. با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی گفت: در این مسابقات امید کسب مدال نداریم. با برنامه ریزی هایی که انجام شده و با تمرینات و اردوهایی که برای تیم ملی تدارک دیده شده فکر می کنم نتایج قابل قبولی بدست آوریم. پیکار در مسابقات جهانی سخت است. با توجه به اینکه مسابقات تک حذفی است اگر بین 64 نفر اول قرار بگیریم راضی کننده و صعود بین 32 نفر اول نیز فوق العاده خواهد بود.
۲۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.