حضرتی پور:نتایج تست های نوجوانان ما را امیدوار کرد

بهرور حضرتی‌پور با بیان اینکه نتایج تست‌های اخیر نشان داده است که فرنگی‌کاران نوجوان هم‌اکنون در شرایط خوبی قرار دارند گفت: نتایج تست‌ها نشان داد که فرنگی‌کاران حاضر در اردوی فعلی نسبت به دو اردوی گذشته پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مربی تیم کشتی نوجوانان با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر سومین اردوی آمادگی خود را پشت سر می‌گذاریم. در دو اردوی قبل که در سال گذشته برگزار شد ما بیشتر روی آمادگی عمومی فرنگی‌کاران تمرکز کردیم و سعی نمودیم به مرور زمان شرایط فرنگی‌کاران را بهتر کنیم.

وی ادامه داد: در این اردو نیز همان برنامه را دنبال کردیم با این تفاوت که در ابتدای اردو تست‌هایی را از فرنگی‌کاران گرفتیم که به ما نشان داد که در برخی زمینه‌ها مثل شرایط قلبی و عروقی با تمرینات انجام شده کشتی‌گیران رشد چشمگیری را داشته‌اند.

حضرتی‌پور تأکید کرد: نزدیک به تورنمنت‌ها روی مسائل تکنیکی و تاکنیکی هم متمرکز خواهیم شد.
وی با بیان اینکه هدف کادر فنی این است تا در هر وزن دو فرنگی‌کار نزدیک به هم و بسیار آماده را در اختیار داشته باشد تصریح کرد: ما برای مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان باید دو تیم مجزا داشته باشیم به همین خاطر در هر وزن به دنبال دو فرنگی‌کار خوب و آماده هستیم که با یکدیگر تفاوتی نداشته باشند.

مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید بتوانیم کارنامه درخشانی در رقابت‌های مهم آسیایی و جهانی داشته باشیم.
  
۲۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.