نائب رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با سایت کمیته:سرمربی تیم ملی بانوان در رقابتهای قهرمانی آسیا پترویچ صربستانی است

نائب رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با سایت کمیته:سرمربی تیم ملی بانوان در رقابتهای قهرمانی آسیا پترویچ صربستانی است
هنوز زمان دقیق حضور مربی صربستانی برای شرکت در تیم ملی کومیته بانوان مشخص نشده ولی طی آخرین قول و قرارهای داده شده وی به زودی وارد تهران می شود.


سیروس یزدانی،نائب رئیس فدراسیون کاراته ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: اردوی تیمهای ملی مردان و زنان در رده های سنی مختلف از این هفته در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود تا با توجه به زمان باقی مانده بتوانیم نفرات قدرتمندی را راهی رقابتهای قهرمانی آسیا و جهان کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا هنوز سرمربیان و مدیرتیم های ملی معرفی نشده اند می گوید:برای انتخاب مدیر تیمهای ملی تصمیمات نهایی در این باره گرفته شده ولی باید منتظر نظر سازمان تربیت بدنی هم بود از طرفی انتخاب سرمربی تیم ملی هم حساسیت خاصی دارد که بعد از بررسی های لازم سرمربیان تیم های کاراته مردان را بزودی معرفی خواهیم کرد ولی اگر پترویچ صربستانی وارد کشورمان شود و هدایت تیم ملی کومیته بانوان را در دست بگیرد قطعا وی سرمربی بانوان خواهد بود.

یزدانی در خصوص رفع مشکل تیم ملی بانوان برای حضور در رقابتهای آسیایی گفت:فدراسیون در این زمینه اقدامات موثری انجام داده و به نظر می رسد برای شرکت در رقابتهای آسیایی بانوان ما مشکلی نداشته باشند برای حضور در رقابتهای جهانی هم باید تلاش کرد که قطعا پیگیر آن نیز خواهیم بود.

نائب رئیس فدراسون کاراته در خصوص برگزاری رقابتهای جام وحدت گفت:اگر بودجه لازم تامین شود قطعا تورنمنت بین المللی کاراته تهران را تحت عنوان جام ولایت برگزار می کنیم.
۲۲ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.