صبح امروز و در سنگاپور برگزار شد؛نشست افشارزاده و هاشمی با سرپرسان تیمهای ملی کاروان ایران

صبح امروز و در سنگاپور برگزار شد؛نشست افشارزاده و هاشمی با سرپرسان تیمهای ملی کاروان ایران
نشست دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به اولین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان با سرپرستان تیمهای شرکت کننده صبح امروز شنبه ششم تیرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اولین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان رسما از صبح روز دوشنبه در سنگاپور آغاز خواهد شد که به همین منظور کاروان ورزشی کشورمان شامل 7 رشته شنا، شیرجه،بسکتبال 3 نفره،فوتبال، دومیدانی ،تیر اندازی و تنیس روی میز پس از پشت سر گذاشتن اردوی متمرکز برون مرزی تایلند صبح روز گذشته وارد سنگاپور شدند.
بر اساس این گزارش،به همین منظور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان و کیومرث هاشمی سرپرست کاروان اعزامی ایران صبح امروز نشستی را با سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار کردند که در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی گزارشی را در خصوص نحوه آماده سازی تیم ها برای حضور در این دوره از بازیها، شرایط بازیها و همچنین برنامه تمرینی ملی پوشان در سنگاپور ارائه داد.
در ادامه این نشست افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان برپایی اردوی آماده سازی برون مرزی تایلند را در راه آماده سازی اعضای کاروان و هماهنگ شدن آنان با شرایط آب و هوایی کشور میزبان بازیها بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم این اردو که با حمایت مالی سازمان انجام شده توانسته باشد آمادگی بدنی و روحی ورزشکاران کشورمان را برای نتیجه گیری هر چه بهتر این دوره از بازیها بالا برده باشد و جا دارد اینجا از زحمات آقای مهندس علی آبادی به دلیل حمایتهای بی دریغشان تقدیر و تشکر کنم.
وی در ادامه بر ارتباط و هماهنگی هر چه بیشتر اعضای کاروان بخصوص ورزشکاران و کادر فنی تاکید  کرد و گفت: بی شک نتیجه گیری هر تیم و کاروانی ابتدا مستلزم داشتن اتحاد و همدلی است که مطمئنم این یکدلی در بین کلیه ارکان کاوران ما وجود دارد. ارتباط نزدیک مسئولین با سرپرستان تیمها و همچنین کادر فنی و ورزشکار باعث خواهد شد تا در نهایت کاروان ورزشی کشورمان با نتیجه ای مطلوب این دوره از بازیها را به اتمام برساند.
افشارزاده در ادامه بر بالا بردن سطح آگاهی و دانش مربیان و کارشناسان کشورمان تاکید کرد و گفت: دنیا دنیای علم و تکنولوژی است و هر روز نیز این علم در حال تکامل و پیشرفت می باشد. مربیان ما باید پیوسته با این پیشرفت حرکت کنند و به روز باشند که مهیا کردن زمینه این حرکت برعهده ما است. خوشبختانه با اعتقاد بر اهمیت این موضوع چه در گذشته و چه حال، برپایی کلاسهای آموزشی در تمامی زمینه ها اعم از علم تمرین، تغذیه، بدنسازی، روانشناسی و... را مد نظر قرار داده ایم و مطمئنا از این پس نیز آنرا پیگیری خواهیم کرد.
وی در پایان برپایی این دوره از بازیها را زمینه ای برای کسب تجربه توسط نوجوانان دانست و افزود: حضور در چنین  مسابقاتی می تواند روح و جسم ورزشکار را برای حضور در میادین بزرگتر پرورش دهد. ورزشکاران باید ضمن غنیمت شمردن این حضور، برای کسب نتایج مطلوب تلاش نمایند. حضور ما در این دوره از بازیها با توجه به اصل پشتوانه سازی و توجه به استعدادها صورت گرفته و مطمئنم که نتایج اصلی این حضور را در میادین پیش رو بخصوص المپیک 2010 نوجوانان و بازیهای آسیایی گوانگ جو خواهیم دید.

در پایان این نشست نیز دیگر مسئولان کاروان، توضیحاتی را در خصوص مسایل فنی بازیها، رعایت نکات بهداشتی با توجه به شیوع بیماری آنفلونزای خوکی و آشنایی با دپارتمان های مختلف کمیته برگزاری ارائه دادند.

۶ تیر ۱۳۸۸ ۰۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.