اقلیمی:اعزام قایقرانان به کاپ‌های جهانی بستگی به رکورد آنها دارد

اقلیمی:اعزام قایقرانان به کاپ‌های جهانی بستگی به رکورد آنها دارد
مدیر تیم‌های ملی آب‌های آرام گفت: برای اعزام به کاپ‌ها و قهرمانی جهان وضعیت رکوردی قایقرانان ملاک قرار می‌گیرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛اقلیمی با اشاره به تمرینات تیم ملی در اردوی آزادی عنوان کرد: تمامی قایقرانان ملی‌پوش آب‌های آرام در دو بخش زنان و مردان و رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان زیر نظر مربیان خارجی و داخلی تمرینات آمادگی خود را در دریاچه آزادی دنبال می‌کنند.

وی افزود: به مانند سال‌های گذشته در رشته آب‌های آرام از اردیبهشت تا پایان خرداد ماه 3 کاپ جهانی لهستان، چک و آلمان برگزار می‌شود. به علاوه امسال مسابقات قهرمانی جهان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان مجارستان که انتخابی المپیک نیز به شمار می‌رود را پیش رو داریم. این در حالی است که مسابقات قهرمانی آسیا در تهران نیز که مهر ماه برگزار خواهد شد انتخابی المپیک است و ما این شانس را داریم که در قالب سهمیه آسیا از رقابت‌های تهران ورودی لندن را بگیریم.

مدیر تیم‌های ملی آب‌های آرام در خصوص شانس کسب ورودی از سوی قایقرانان تصریح کرد: ما برای طالبیان و ناصری بر اساس وضعیت آمادگی و رکوردهایشان پیش‌بینی کسب ورودی لندن را داریم، به همین منظور این دو ورزشکار راهی کاپ‌های سه گانه جهانی برای کسب آمادگی شرکت در جهانی مجارستان خواهند شد اما سایر پارو زنان بر اساس میزان آمادگی و رکوردهای به ثبت رسیده برای اعزام به مسابقات انتخاب خواهند شد.
۲۱ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.