دبیر فدراسیون شمشیر بازی در گفتگو با سایت کمیته:تمام تمرکز ما بر روی مسابقات کسب سهمیه المپیک است

دبیر فدراسیون شمشیر بازی در گفتگو با سایت کمیته:تمام تمرکز ما بر روی مسابقات کسب سهمیه المپیک است
رقابتهای کسب سهمیه المپیک شمشیر بازی جهان از اردیبشهت ماه امسال در اروپا آغاز و بیشتر تمرکز فدراسیون بر روی حضور قدرتمندانه در مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن است.



پیمان فخری ،دبیر فدراسیون شمشیر باز ی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر شرایط رنکینگ ملی پوشان در جهان بد نیست و اگر آنها بتوانند در رده 50 تا 60 جهان قرار گیرند  وارد رقابتهای المپیک می شوند در غیر اینصورت سال آینده در مسابقات ژاپن می توانند آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه امتحان کنند.

وی ادامه داد:در دو بخش اپه و سابر شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک داریم تا برای اولین بار شمشیر بازان ما هم راهی المپیک شوند و از این بابت شرایط بدی نداریم  چرا که به توان فنی ملی پوشان خود اعتقاد داریم و به همین منظور اردوی تمرینی بازیکنان از آغاز سال نو شروع شده تا تیم ملی سابرهفتم تا دهم اردیبشت ماه در یونان و تیم ملی اپه در همین تاریخ در آلمان به مصاف حریفان خود برود.

دبیر فدراسیون شمشیر بازی در خاتمه تصریح کرد:به همین منظور تمرکز مسئولین فدراسیون بر روی رقابتهای کسب سهمیه المپیک بوده و رقابتهای لیگ کشوری و جایزه بزرگ را برای نیمه دوم سال در نظر گرفته ایم .
۲۱ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.