زالای: با ترکیبی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنیم

زالای: با ترکیبی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنیم
زالای که در غیاب کادر فنی تیم های ملی، مسئولیت هدایت وزنه برداران جوان و نوجوان حاضر در اردو را برعهده دارد، از 7 وزنه برادار نوجوان برای حضور در اردو دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛زالای که در غیاب کادر فنی تیم های ملی، مسئولیت هدایت وزنه برداران جوان و نوجوان حاضر در  اردو را برعهده دارد، از 7 وزنه بردار نوجوان برای حضور در اردو دعوت کرد.

مرتضی زارعی، رضا زارعی و اشکان ملا شفیعی از فارس، مسعود خشت زر و عادل فتحی از خوزستان، همایون تیموری از البرز و حسین ابراهیم زاده از اصفهان نفراتی هستند که برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند. سرمربی مجارستانی تیم نوجوانان کشورمان در این باره گفت: «هم اکنون 5 وزنه بردار در اردو حضور دارند که برای شرکت در رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان آماده می شوند، اما از آنجایی که قرار است در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با ترکیبی کامل شرکت کنیم از نفراتی جدید برای حضور در رادو دعوت شده تا پس از 10 روز تمرین در کنار دیگر نفرات درباره لیست نهایی اردونشینان تصمیم گیری شود.»

7 وزنه بردار دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان  طی روزهای 31 فروردین تا 9 اردیبهشت زیر نظر جورج زالای تمرین می کنند و پس از آن سرمربی مجارستانی تیم نوجوانان در باره ادامه حضور آنها در اردو تصمیم گیری می کند.

هم اکنون امیر حقوقی، میلاد اورنگی، میلاد رشیدی، عماد باقری و علیرضا کاظمی نژاد در اردوی تیم وزنه برداری نوجوانان حضور دارند که از میان آنها 3 نفر برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که اردیبهشت ماه سال جاری در لیمای پرو برگزار می شود انتخاب خواهند شد.
گفتنی است مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا نیز  شهریور ماه سال جاری در شهر پاتایای تایلند برگزار می شود.

۲۱ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.