موافقت آیان با برگزاری یک دوره کلاس بین المللی مربیگری در ایران

یک دوره کلاس های بین المللی ارتقا دانش مربیان وزنه برداری ایران، شهریور ماه سال جاری با حضور یکی از مدرسان فدراسیون جهانی وزنه برداری در تهران برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ پیرو مذاکراتی که در جریان اجلاس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا میان حسین رضازاده و تاماش آیان صورت گرفت، سرانجام رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری موافقت خود را با برگزاری یک دوره کلاس بین المللی وزنه برداری در ایران اعلام کرد.

آیان با بیان اینکه سال گذشته سال شکوفایی و درخشش وزنه برداری ایران بود، عنوان کرد: «قرار گرفتن در میان 5 کشور برتر دنیا در مسابقات جهانی آنتالیا موفقیت بزرگی برای وزنه برداری ایران به شمار می رود. بهداد سلیمی هم با کسب عنوان بهترین وزنه بردار سال 2010 نشان داد چه استعدادهای نابی در ایران حضور دارند. از این رو موافقت خود را با برگزاری کلاس بین المللی مربیگری در ایران اعلام می نمایم. به این امید که در سال 2011 هم درخشش وزنه برداری ایران در سطح مسابقات مختلف جهانی ادامه داشته باشد.»

سال گذشته نیز یک دوره کلاس بین المللی با حضور آندرس زابو، مدرس مجارستانی فدراسیون جهانی وزنه برداری در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

۲۱ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.